از آبان ماه؛

اردوهای تیم ملی پارا تیراندازی با کمان آغاز می شود

۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۰۸:۲۹:۵۶
کد خبر: ۶۱۷۶۸۵
اردوهای تیم ملی پارا تیراندازی با کمان  آغاز می شود
رئیس انجمن پارا تیراندازی با کمان از برگزاری اردوهای آمادگی تیم ملی جهت شرکت در بازی های پاراآسیایی جاکارتا از آبان ماه خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مجید کهتری، گفت: اردوهای آمادگی تیم ملی برای حضور در بازی های پاراآسیایی به صورت مستمر از آبان ماه آغاز خواهد شد.

وی افزود: از آنجایی که هدف کمیته ملی پارالمپیک در بازی های پاراآسیایی افزایش مدال آوری و ارتقای جایگاه ایران در رده بندی و جدول توزیع مدال ها است برنامه ما نیز بر همین اساس است. تیم ملی پارا تیراندازی با کمان در بازی های پاراآسیایی دوره قبل عنوان قهرمانی را کسب کرد و قصد داریم در این دوره تعداد مدال ها را افزایش دهیم.

رئیس انجمن پارا تیراندازی با کمان ایران وضعیت تیم کامپوند را بهتر از ریکرو توصیف کرد و اظهار داشت: تیم کامپوند در رقابت های قهرمانی جهان نتایج خوبی کسب کرد و وضعیت این تیم بهتر از ریکرو است. ما نیز باید در بخش ریکرو تلاش بیشتری برای بهبود وضعیت کمانداران انجام دهیم.

وی بار دیگر به هدف تیم ملی در بازی های پاراآسیایی اشاره کرد و ادامه داد: بر اساس درخواست کمیته ملی پارالمپیک، ورزشکاران و تیم هایی که شانس کسب مدال طلا دارند به امارات اعزام می شوند و ما هم باید کماندارانی که برای کسب مدال طلا آمادگی دارند را اعزام کنیم.

کهتری از وقوع تغییراتی در تیم ملی خبر داد و گفت: مسیری که برای تیم ملی تیراندازی با کمان درنظر گرفته ایم پیشرفت تیم است و اگر تشخیص دهیم نفر دومی وجود دارد که عملکرد بهتری دارد جایگزین خواهد شد. بنابراین تا لحظه آخر اعزام تیم ملی، احتمال تغییر در ترکیب تیم ملی وجود دارد. اگر ورزشکاری عملکرد و رکورد خوبی نداشته باشد به بازی های پاراآسیایی اعزام نخواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز