رئیس انجمن دوچرخه سواری جانبازان و معلولین:

مسابقات قهرمانی کشور دوچرخه سواری در زنجان برگزار می‌شود

۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۴:۱۷:۲۰
کد خبر: ۶۱۸۴۷۸
فرهاد عصفوری، رئیس انجمن دوچرخه سواری جانبازان و معلولین از برگزاری نهمین دوره رقابت های قهرمانی کشور به میزبانی زنجان خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فرهاد عصفوری با اعلام این خبر به روابط عمومی فدراسیون گفت: این مسابقات با حضور نمایندگان 16 استان برگزار می شوند و شرکت کنندگان بدون در نظر گرفتن بازه ی سنی در این مسابقات شرکت می کنند.

عصفوری خاطرنشان کرد: ورزشکاران 11 مهر ماه وارد زنجان، محل برگزاری مسابقات می شوند و رقابت ها در 4 رشته ی سرعت یک کیلومتر، تعقیبی انفرادی، تایم تریل انفرادی و استقامت طی روزهای 12 و 13 مهر ماه برگزار خواهد شد.

رئیس انجمن دوچرخه سواری افزود: در حال حاضر رویداد برون مرزی برای این رشته در پیش نداریم اما قطعا چنانچه برنامه ای برای حضور رشته ی دوچرخه سواری در میادین بین المللی پیش بینی شود، نتایج مسابقات قهرمانی کشور در انتخابی تیم ملی تاثیر گذار و ملاک خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، البرز، تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، زنجان، سمنان، فارس، کرمان، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران و کردستان، 16 استانی هستند که ورزشکاران خود را به این مسابقات اعزام خواهند کرد و با احتساب سرپرستان و مربیان، نزدیک به 60 نفر در این رقابت ها حضور دارند.

نهمین دوره رقابت های قهرمانی کشور دوچرخه سواری از 12 تا 14 مهر ماه به میزبانی زنجان برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز