نشانه‌های لیست جدید؛

نگاه جدید کی‌روش به تیم ملی، اتفاقی که منتظرش بودید!

۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۱۵:۰۱:۳۹
کد خبر: ۶۱۹۳۳۸
نگاه جدید کی‌روش به تیم ملی، اتفاقی که منتظرش بودید!
لیست 27 نفره تیم ملی با تغییراتی مهم اعلام شد که می‌تواند نشان دهنده نگاه جدید سرمربی به برنامه‌های آینده تیم باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ فیکس شدن سامان قدوس در اردوی تیم ایران، اولین گام کارلوس کی‌روش در فاز جدید برنامه‌های تیم ملی به حساب می‌آید.

قدوس یک مهره تهاجمی است و به نظر می‌رسد دعوت از او برای پر کردن پست شماره 10 (هافبک نفوذی) خواهد بود؛ جایی که اکنون کی‌روش مجبور است از اشکان دژاگه بازی بگیرد اما به احتمال زیاد آینده این پست تیم ملی را باید از آن قدوس بدانیم و این اتفاق احتمالا باعث بازگشت کاپیتان تیم به پست اصلی خود یعنی وینگر چپ خواهد شد.

علاوه بر این حضور کاوه رضایی خط حمله تیم ملی را شلوغ تر خواهد کرد و این مساله نشان می‌دهد کی‌روش حالا قصد دارد مهاجمان جدیدتری را به خط آتش تیمش اضافه کند که پس از ساسان انصاری، رضایی را نیز مورد امتحان قرار داده است.

کنار گذاشتن مدافعانی چون حسین ماهینی و محمد انصاری و همچنین کمال کامیابی نیا و امید نورافکن (که مهره های تدافعی به حساب می‌آیند) نشان می‌دهد سرمربی تیم ملی از قسمت دفاعی تیمش تا حد زیادی مطمئن است و دیگر تغییرات مهمی را در این فاز نخواهد داشت.

شاید حالا وقت آن رسیده که سرمربی تیم ملی روی بخش حمله ای تیمش تمرکز کند و به همین خاطر نفرات مهاجم جدیدی را در اردوی تیم ملی می‌بینیم.

این اتفاق می‌تواند خبر خوبی برای هواداران تیم ملی باشد که از این پس برنامه های تهاجمی بیشتر و به تبع آن گل های بیشتری از تیم محبوب شان مشاهده کنند. هواداران تیم ملی حالا امیدواری بیشتری دارند که تیم ایران در بازی های جام جهانی فوتبال تهاجمی و متفاوتی را به نمایش بگذارد و هدفی جدیدتر را دنبال کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز