دوگانگی در تیم قهرمان جام حذفی؛

تمرین نفتی‌ها تعطیل شد!

۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۰۶:۰۰:۰۰
کد خبر: ۶۱۹۴۲۴
تمرین نفتی‌ها تعطیل شد!
تمرین روز دوشنبه تیم فوتبال نفت طلاییه تعطیل شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم فوتبال نفت طلاییه، قهرمان فصل گذشته جام حذفی، امسال به عنوان نماینده ایران باید در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند. در همان ابتدای فصل این تیم با تغییرات بسیاری مواجه شد. نفت طلاییه ابتدای فصل را با علی کریمی شروع کرد اما یک روز مانده به رقابت‌های سوپرجام تیم را رها کرد تا حمید درخشان هدایت نفتی‌ها را برعهده گیرد. این پایان ماجرا نبود با تغییر مدیریتی؛ باشگاه نفت تهران به نفت طلاییه تبدیل شد و بار دیگر جادوگر فوتبال ایران سرمربی نفتی‌ها شد.

تیم با مالک جدید به آرامش نسبی رسید اما بعد از برد نفتی‌ها مقابل سپاهان، سرمربی جنجالی نفت صحبت‌های تندی علیه باشگاه انجام داد تا بار دیگر نفت سوژه بسیاری از رسانه‌ها شود. باتوجه به اینکه کریمی پیش از دیدار با سپاهان ساز جدایی خود را کوک کرده بود و با ارسال پیامکی اولتیماتوم استعفا را داده بود، با اقدام مسئولان باشگاه برای انتخاب سرمربی شوکه شد و با وجود آنکه باشگاه به طور رسمی اعلام کرد درخشان به عنوان سرمربی این تیم  است اما کریمی در تمرینات نفت حضور یافت!

باتوجه به اینکه در روز تاسوعای حسینی از سوی باشگاه تمرینات نفت تعطیل اعلام شده بود اما بازیکنان با دعوت کریمی در تمرینات حضور یافتند. این مربی جوان  در جریان تمرینات خبر داد که دوشنبه با حضور در باشگاه تمرینات را پیگیری خواهد کرد. در همین راستا باشگاه نفت قرارداد حمید درخشان را رسمی کرد. تمرینات روز دوشنبه هم با صلاحیت کادرفنی تعطیل شد. باتوجه به قرارداد رسمی درخشان، باید دید آیا جادوگر بازهم مانع از تعطیلی تمرین نفتی‌ها می‌شود؟!

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز