توکیو۲۰۱۷؛

درخشش راننده ایرانی در اولین تورنمنت دریفت بین قاره‌ای

۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۴:۰۵:۰۵
کد خبر: ۶۱۹۷۴۱
درخشش راننده ایرانی در اولین تورنمنت دریفت بین قاره‌ای
راننده تیم دریفت ایران در اولین دوره مسابقات بین قاره‌ای عملکرد خوبی را از خود نشان داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم دریفت ایران که با حضور شهاب پیشانی دار در نخستین دوره مسابقات دریفت بین قاره ای در ژاپن حضور یافته بود، در نهایت با حضور در جمع 16 نفر برتر این رقابت ها به کار ار خود خاتمه داد .

بر اساس گزارش شهزاد کیانی سرپرست تیم اعزامی به این مسابقات در ژاپن ، اولین دوره مسابقات دریفت بین قاره ای با حضور کشورهای ایران، آمریکا، برزیل، فرانسه، ایتالیا، ژاپن، چین تایپه، روسیه، کره جنوبی، فرانسه، تایلند، چین، هنگ کنگ، مالزی و اوکراین به مدت دو روز ( 8 و 9 ) مهرماه به میزبانی شهر توکیو و با حضور جان تات رئیس فدراسیون جهانی اتومبیلرانی (FIA) برگزار شد.

شهاب پیشانی دار نماینده ایران در دور نخست و در عین بدشانسی و در حین تمرین قبل از شروع مسابقات بدلیل نقص فنی اتومبیلش از سوی کمیته برگزاری مسابقات کنار گذاشته شد . پس از آن با تصمیم سرپرست و مربیان و همچنین نماینده حامی مالی تیم ملی دریفت او با اتومبیل اجاره‌ای تویوتا با فرمان راست در دور دوم رقابت ها در روز یکشنبه 9 مهرماه با دیگر شرکت کنندگان به رقابت پرداخت و در میان تعجب تماشاگران حاضر و تحسین گوینده مسابقات، در میان 8 شرکت کننده گروه خود با امتیاز عالی 97/41 در صدر ایستاد. این در حالی بود که وی تنها یک دور قبل از مسابقه با این اتومبیل اجاره ای تمرین کرده بود و در نهایت با کسب رتبه سیزدهم در مجموع توانست به جمع 16 نفر برتر مسابقات صعود کند .

پیشانی دار در رقابت دو به دو(سویسو) با قهرمان ژاپنی مسابقات " ماساتو کاواباتا " هم گروه شد و در عین همه شایستگی و درخشش تحسین برانگیز با فاصله ناچیز، مسابقه را واگذار و از صعود به مراحل بالاتر بازماند، در این رقابتها رانندگان ژاپن و روسیه سکوهای اول تا سوم انفرادی و Overal را از آن خود کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز