خوشحالم توانستم به تیم ملی راه پیدا کنم؛

رضایی: توگو معمولی نیست و حریف خوبی برای تیم ملی ایران است

۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۶:۰۰:۰۳
کد خبر: ۶۱۹۸۰۹
رضایی: توگو معمولی نیست و حریف خوبی برای تیم ملی ایران است
ملی پوش فوتبال کشورمان گفت:ما با یک تیم آفریقایی بازی می‌کنیم و آنچه را که یک تیم باید از نظر بدنی داشته باشد این تیم دارد. توگو معمولی نیست و حریف خوبی برای ما بشمار می‌رود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، کاوه رضایی بازیکن تیم ملی فوتبال در جمع خبرنگاران گفت: خوشحالم که در تیم ملی هستم و می‌خواهم کمک کنم تا تیم ملی موفق شود.

وی درباره دیدار با توگو اظهار داشت: این بازی می‌تواند برای آمادگی ما جهت حضور در جام جهانی خوب باشد.توگو از نظر جسمی و بدنی تیم خوبی است و می‌تواند محک خوبی برای ما باشد. امیدوارم از این بازی‌ها بیشتر داشته باشیم و بتوانیم در جام جهانی خوش بدرخشیم.

وی در پاسخ به این سوال که شما از استقلال به تیمی در اروپا رفتی و بعد به تیم ملی دعوت شدی، عنوان کرد:  خدا را شکر می‌کنم که این اتفاق افتاد، آن را دوست دارم هر کس یک هدف در آینده دارد، من هم سعی کردم به هدفم برسم.

رضایی در پاسخ به این سوال که آیا حضور در تیم ملی جزو آرزوهایت بود گفت: بله خدا را شکر می‌کنم که توانستم به تیم ملی راه پیدا کنم.

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه توگو به جام جهانی صعود نکرده فکر می‌کنی بتواند حریف خوبی برای ما باشد، خاطرنشان کرد: بله، ما با یک تیم آفریقایی بازی می‌کنیم و آنچه را که یک تیم باید از نظر بدنی داشته باشد این تیم دارد. توگو معمولی نیست و حریف خوبی برای ما بشمار می‌رود.

وی همچنین درباره اینکه چقدر تلاش می‌کنی تا در جام جهانی روسیه حضور داشته باشی، عنوان کرد: من تلاشم را می‌کنم به تیم ملی کمک کنم مهم نیست چه کسی به جام جهانی می‌رود ا ما هر کسی که می‌رود امیدوارم به تیم ملی کمک کند.

رضایی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاری که درمورد تیم باشگاهی‌ اش پرسید، گفت: بعد از تیم ملی در این مورد صحبت می‌کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز