صادق ورمزیار در گفتگو با برنا:

شفر، موضوع جباری و‌ رحمتی را مدیریت می‌کند/ نباید فشار دربی را روی دوش او بگذاریم

۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۲:۱۷:۳۰
کد خبر: ۶۲۰۰۹۵
شفر، موضوع جباری و‌ رحمتی را مدیریت می‌کند/ نباید فشار دربی را روی دوش او بگذاریم
مدیر آکادمی استقلال تهران گفت: از همکاری شفر با آکادمی استقبال می‌کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، صادق ورمزیار در گفتگو با خبرنگار برنا، حضور وینفرد شفر در تیم آبی پایتخت را اتفاقی خوب و مثبت ارزیابی کرد.

ورمزیار در ابتدا گفت: شفر از مربیان به‌نام و باتجربه دنیاست. او در جام جهانی و بوندس لیگا رزومه خوبی دارد. به یاد دارم که زمانی که در تیم ملی بودم، برای برگزاری اردو به آلمان رفتیم. آقای شفر در یکی از تمرینات ما حاضر شد و یک کلاس توجیهی برای ما گذاشت و نکات بسیار مهمی را به ما گوشزد کرد. به نظرم، هم از نظر تجربه و هم از نظر فنی می‌تواند به استقلال و حتی تیم ملی هم کمک کند. ایشان توانایی فنی بالایی دارد و امیدوارم با حضور او سال خوبی برای استقلال باشد.

2-موضوع رحمتی و جباری

معتقدم او با بازیکنان بزرگی کار کرده است و مشکلی از این بابت نخواهد داشت. اینکه چه بازیکنی باشد و چه بازیکنی ‌نباشد فقط به نظر خودش بستگی دارد و ما نمی‌توانیم در این مورد نظری داشته باشیم. بدون شک او مسئول و پاسخگوی تصمیم گیری هایش خواهد بود. او قدرت خوبی در مدیریت دارد و می‌تواند این مسایل را به خوبی مدیریت و کنترل کند.

3-امیدواری هواداران برای کسب‌ نتایج خوب و صعود سریع استقلال به بالای جدول

اگر بگوییم خیلی سریع شاید مردم را الکی امیدوار کرده باشیم. باید بگذاریم کارش را شروع کند. قطعا تیم رو به پیشرفت خواهد رفت ولی اگر بخواهیم سطح توقع مردم را بالا ببریم که از فردا نتیجه‌های خوب می گیریم به نظرم چیزی غیرمعقول است. شفر به زمان نیاز دارد تا افکارش را به تیم القا و برنامه‌هایش را پیاده کند.

4-تاثیر نتیجه دربی روی کار شفر

من تجربه حضور در 16-17 دربی را دارم. دربی یک بازی خاص با شرایط خاص خودش است. کمتر کسی فکر می‌کرد استقلال سال گذشته دربی را به راحتی ببرد. الان شرایط استقلال نسبت به پرسپولیس بهتر است. پرسپولیس بعد از بازی با پیکان متزلزل شده اما استقلال در هفته‌های اخیر، روند و روحیه بهتری گرفته و این شرایط می‌تواند در دربی به شفر کمک کند تا نتیجه خوبی در دربی بگیرد. همانطور که گفتم به شفر باید زمان داد و اینکه از حالا بخواهیم فشار دربی را روی دوش او بگذاریم شاید نتیجه منفی داشته باشد.

5-گزینه‌های بهتر از شفر

شفر یکی از مربیانی است که عملکرد خوبی داشته است. به هرحال هر مربی نقاط مثبت و منفی دارد که باعث می‌شود نسبت به هم تفاوت پیدا کنند اما در کل معتقدم یکی از بهترین و رزومه‌دارترین و باتجربه ترین افراد به نظرم شفر است.

6-تصمیم کمیته فنی و باشگاه

مطمئنا باشگاه قبل از هر کسی به دنبال نتیجه گرفتن تیم است، بنابراین باشگاه بیش از سایرین استرس و دلشوره دارد که بهترین را انتخاب کند. به نظر من کار خوبی بود که مدیریت انجام داد و هر چند که کمی از لحاظ زمانی طول کشید اما انتخاب خوبی بود.

7-نظارت بر کار آکادمی

قطعا اگر ورود کند ارتباط خوبی را با هم خواهیم داشت. ما هم می‌توانیم به عنوان یک دستیار، چیزهای زیادی از او یاد بگیریم. باید از تجربیاتش بهترین استفاده را بکنیم. به هرحال او از جایی آمده توجه زیادی به فوتبال پایه دارد. خیلی خوشحال می شویم که شفر به کار آکادمی نظارت کند. این موضوع بدون‌شک باعث بالا رفتن دانش و تجربه‌مان می‌شود و ما از اینکه به ما کمک کند، استقبال می‌کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز