امروز روز بزرگی است؛

افتخاری: شفر کمک می‌کند تا استقلال به افتخارات خود بازگردد

۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۳:۰۱:۵۹
کد خبر: ۶۲۰۱۳۰
افتخاری: شفر کمک می‌کند تا استقلال به افتخارات خود بازگردد
مدیرعامل باشگاه استقلال تهران گفت: شفر مربی خوبی برای استقلال است

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رضا افتخاری مدیرعامل استقلال بعد از عقد قرارداد با شفر در نشست خبری این سرمربی پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

مشروح این نشست خبری در ادامه می آید:

*شفر کمک می کند استقلال به افتخارات خود بازگردد
از همه عزیزانی که در اینجا حضور دارند و ساعت ها زمان گذاشتند، تشکر می کنم. همچنین به آقای شفر خیرمقدم می گویم و امیدوارم سالهای خوبی در ایران با موفقیت و کسب افتخار برای استقلال سپری کنند. دوستان استحضار دارند که گزینه های زیادی را بررسی کردیم اما نهایتا به این جمع بندی رسیدیم که شفر مربی خوبی برای استقلال است و می‌تواند کمک کند تا استقلال به افتخارات گذشته دست پیدا کند.

*قرارداد شفر دو ساله است
 ما شرایطی را پیش بینی کردیم که ایشان با انگیزه کار خود را ادامه دهند. قرارداد ما به مدت دو فصل است و برای فصل دوم شرایطی را در نظر گرفتیم و امیدواریم شرایط را کسب کنند تا در سال دوم نیز در خدمت باشیم.  این روزها در فضای مجازی صحبت هایی می شود اما واقعیت چیزی است که ایشان الان می گویند و به همه بحث ها خاتمه داده می شود. امروز روز بزرگی برای استقلال است زیرا بعد از سالها یک مربی بزرگ خارجی با افتخار را استخدام کرده است. حضور شفر را به فال نیک می گیریم. می دانم منتظر صحبت های او هستید پس من سکوت می کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز