سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر خبر داد:

اعلام برنامه رقابت‌های نمایندگان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه

۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۴:۴۳:۳۳
کد خبر: ۶۲۰۷۲۷
برنامه رقابت های تیم های ملی بسکتبال با ویلچر مردان و زنان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه، انتخابی قهرمانی جهان، اعلام شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمد رضا دستیار، سرمربی تیم ملی، با اعلام این خبر  گفت: رقابت های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه به منظور انتخابی مسابقات قهرمانی جهان که سال 2018 در آلمان برگزار می شود، ترتیب داده شده و 14 تیم در قالب چهار گروه در بخش مردان و 4 تیم در بخش زنان در این مسابقات که به میزبانی چین و در شهر پکن برگزار می شود، حضور دارند.

وی افزود: ایران در گروه C با تیم های تایلند، عربستان صعودی و نیوزلند رقابت های مقدماتی را انجام می دهد و در گروه A تیم های استرالیا، چین تایپه، عراق، در گروه B تیم های ژاپن، هنگ کنگ، کویت و در گروه D تیم های کره، چین، امارات و افغانستان حضور دارند.

سرمربی تیم خاطرنشان کرد: این 16 تیم در 2 گروه سه تیمی و 2 گروه 4 تیمی رقابت های مرحله مقدماتی را انجام می دهند و پس از آن بازی ها به صورت ضربدری انجام می شود. در بخش بانوان نیز تیم ها ایران، استرالیا، چین و ژاپن حضور دارند که رقابت های آنها نیز به صورت دوره ای انجام خواهد شد.

دستیار گفت: در پایان این رقابت ها 4 تیم برتر در بخش آقایان و 2 تیم برتر در بخش بانوان موفق به کسب سهمیه رقابت های قهرمانی جهان آلمان خواهند شد.

وی در پایان افزود: مسابقات از روز دوشنبه، اول آبان ماه با برگزاری مراسم افتتاحیه آغاز می شود و تا روز شنبه، 6 آبان ماه در جریان خواهد بود.

برنامه رقابت نمایندگان کشورمان در مرحله مقدماتی به شرح زیر اعلام شده است:

دوشنبه، اول آبان

ایران – عربستان صعودی  ( مردان)    ساعت 13:15

ایران – ژاپن ( زنان)  ساعت 15:30

سه شنبه، 2 آبان

ایران – نیوزلند ( مردان)   ساعت  11

ایران – چین ( زنان)  ساعت 12:15

چهارشنبه،  3 آبان

ایران – تایلند ( مردان)  ساعت 16:45

ایران – استرالیا ( زنان) ساعت 14:30

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز