محمد نصرتی در گفتگو با برنا:

توگو از تیم‌های خوب آفریقا است/ هر تیمی در زمین آبادان بازی سختی دارد

۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۰۸:۱۷:۰۰
کد خبر: ۶۲۰۸۶۸
توگو از تیم‌های خوب آفریقا است/ هر تیمی در زمین آبادان بازی سختی دارد
بازیکن تیم فوتبال نفت طلاییه، گفت: تیم صنعت نفت آبادان از هواداران پرشوری برخوردار است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمد نصرتی، بازیکن تیم فوتبال نفت طلاییه درباره آخرین وضعیت این تیم در گفتگو با برنا، اظهار داشت: تغییر و تحولات در تیم نفت در اوایل فصل هم بود. به عنوان بازیکن فقط تمرکزم روی بازی‌های پیش روی تیم است و تغییر اعضای کادر فنی تاثیری روی انگیزه‌ام ندارد.

وی با اشاره به اینکه حمید درخشان به عنوان سرمربی این تمرینات خوبی را برای بازیکنان تیم برنامه ریزی کرده‌ است، افزود: بازیکنان تیم همه تلاش خود را به کار می‌برند تا بتوانند در رقابت‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به نتیجه مورد نظر برسند.

نصرتی با اشاره به اینکه دیدار با صنعت نفت بسیار سخت است، هم افزود: تیم صنعت نفت آبادان از هواداران پرشوری برخوردار است. بازی در آبادان همیشه برای هر تیمی سخت خواهد بود اما امید به سه امتیاز بازی داریم.

بازیکن سابق تیم ملی ایران درباره دیدار دوستانه تیم ملی با توگو، گفت: بازی‌های دوستانه می‌تواند به تیم ملی کشور کمک بسیاری کند. زمانی که عضو تیم ملی ایران بودم در زمان سرمربیگری برانکو با تیم توگو بازی کرده بودم. توگو از تیم‌های خوب آفریقا است.

نصرتی در پایان، گفت: روسیه هم به عنوان میزبان جام جهانی نسبت به سایر کشورهای دیگر از انگیزه بالایی برخوردار است. این دیدار دوستانه می‌تواند به آمادگی تیم ملی کمک بسیاری کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز