با برنامه‌ریزی در جاکارتا هم موفق خواهیم شد؛

اوجاقی: نتیجه همدلی و کار تیمی را با قهرمانی جهان گرفتیم

۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۱۳:۳۰:۴۱
کد خبر: ۶۲۱۲۱۳
اوجاقی: نتیجه همدلی و کار تیمی را با قهرمانی جهان گرفتیم
ملی پوشان ووشو ایران در بازگشت به کشور پس از قهرمانی در مسابقات جهانی این رشته از آمادگی خود برای بازی های آسیایی جاکارتا از هم اکنون گفتند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان حسین اوجاقی پس از کسب مقام قهرمانی ایران در مسابقات جهانی ووشو گفت: اولین بار بود که در ووشو دنیا این اتفاق افتاد که تیمی از چین بالاتر قرار بگیرد. ما در ساندا 7 طلا و 1 نقره گرفتیم. این حاصل یک کار تیمی بود و همه ورزشکاران، مربیان و مدیران با هم همکاری داشتند تا در بین بیش از 60 کشور دنیا به این مقام برسیم. تیم ها بسیار قوی بودند و سطح بازی ها نزدیک بود. ما با برنامه ریزی خوب فدراسیون قطعا در جاکارتا هم موفق خواهیم شد.

فرشاد عربی نیز کسب اولین مدال طلا در فرم 3 نفره را برای اولین بار بسیار ارزشمند دانست و آن را نتیجه اردوهای مستمر تهران دانست.

الهه و شهربانو منصوریان خواهران طلایی ووشو ایران هم مدال های طلای خود را برای کمک به یکی از بنیاد های خیریه به فروش گذاشتند. الهه منصوریان سطح مسابقات را بسیار بالا دانست و روز به روز کسب مدال در آن را سخت تر دانست. شهربانو منصوریان هم سطح حریفان را بسیار بالا دانست و گفت: قدرت های جدیدی در دنیا با مربیان چینی در این مسابقات معرفی شدند و کار در سال های آینده بسیار سخت است.

محسن محمد سیفی هم در خصوص کسب مدال طلای جهان گفت: امسال سال قبل از بازی های آسیایی بود و تمام آسیایی ها با تمام قدرت آمدند و بعضی کشورها مثل هند برای اولین بار طلا گرفتند. تمریناتمان را از هفته بعد برای جاکارتا 2018 شروع میکنیم.

هانیه رجبی هم که در بخش تالو به مدال برنز رسیده بود گفت: سطح مسابقات بسیار بالا بود و از کسب این مدال خوشحالم. هدف اصلی من بازی های جاکارتا 2018 خواهد بود و رقیبان سرسختی داریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز