میرشاد ماجدی در گفتگو با برنا:

هواداران استقلال به شفر فرصت بدهند/ مربیان آلمانی بسیار بانظم هستند

۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۰۸:۵۰:۳۲
کد خبر: ۶۲۱۳۷۱
هواداران استقلال به شفر فرصت بدهند/ مربیان آلمانی بسیار بانظم  هستند
پیشکسوت استقلال، گفت: هواداران استقلال برای رسیدن به نتیجه توسط شفر نیاز دارند تا نیم فصل تحمل کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، میرشاد ماجدی، پیشکسوت استقلال درباره انتخاب شفر به عنوان سرمربی استقلال در گفتگو با خبرنگار برنا، اظهار کرد: حضور این مربی آلمانی را در تیم پرطرفدار استقلال تبریک می‌گوییم. امیدوارم استقلال با استفاده از این مربی کهنه‌کار از بحران رهایی بیاید.

وی با اشاره به اینکه شفر مربی بزرگی است که در بسیاری از تیم‌های بزرگ حضور داشته، افزود: شفر در الاهلی امارات هم از سخت افزارها و امکانات مناسبی برخوردار بود. باید دید می‌تواند با شرایط و امکانات تیم استقلال تطبیق پیدا کند. حضور مربی در سطح بالاتر نیاز به هزینه بسیاری دارد اما شفر هم در نوع خود از مربیان خوب آلمانی است که می‌تواند به تیم استقلال کمک کند.

ماجدی یادآور شد: سرمربی در تیم حرف اول کادر فنی را می‌ز ند و با وجود شرایطی که در استقلال به وجود آمده است، حضور چنین مربی می‌تواند به استقلال کمک‌های بسیاری کند.

وی با اشاره به اینکه باید به شفر در استقلال فرصت داد، افزود: هواداران استقلال برای رسیدن به نتیجه توسط شفر نیاز دارند تا نیم فصل صبر کنند. مسئولان باشگاه استقلال باید شرایطی ایجاد کنند تا شفر تیم استقلال را به خوبی بشناسد. دیدار دربی برای دوستداران آبی بسیار سرنوشت ساز است. علاوه بر توجه به نتایج آخر فصل باید به نتیجه دربی هم توجه شود. شفر نسبت به این دربی آگاه نیست در صورتی که  نتایج  این دیدار برای هواداران هر دو تیم بسیار مهم است.

ماجدی با تاکید بر اینکه مربیان آلمانی بسیار با نظم هستند، اضافه کرد: این مربی در قاره آفریقا و آسیا هم فعالیت داشته است. این مربی زمانی که در این دوقاره تجربه مربیگری دارد معتقدم در ایران مشکلی در زمینه نظم نخواهد داشت، بلکه شرایطی ایجاد می‌کند تا بازیکنان تیم همانند این مربی منظم باشند.

پیشکسوت استقلال در انتها گفت: معتقدم باید به مربی در هر تیم فرصت داد تا بتواند برنامه‌ های خود را ارائه دهد. شفر هم به عنوان یک مربی آلمانی که به تازگی به تیم اضافه شد نیاز به فرصت دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز