محمد نوری:

شفر یک مربی کاربلد، باتجربه و امتحان پس داده است/ از سلطانی‌فر بابت حمایت‌هایش تشکر می‌کنم

۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۳:۵۵:۵۵
کد خبر: ۶۲۱۵۹۶
سخنگوی کمیته فنی استقلال تهران گفت: بدون تردید و با گذشت زمان و اینکه شفر تیم را به طور کامل بشناسد، روزهای خوب استقلال نیز شروع خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمد نوری پیشکسوت باشگاه استقلال درباره انتخاب شفر  گفت: حضور آقای شفر در ایران را به فال نیک می گیرم. ایشان یک مربی کاربلد، با تجربه و امتحان پس داده است و بسیار امیدوارم بتواند استقلال را به روزهای اوج برساند تا باعث شادی هواداران شود.

وی افزود: به نظر من انتخاب آقای شفر کار درستی بود. بدون تردید و با گذشت زمان و اینکه ایشان تیم را به طور کامل بشناسد، روزهای خوب استقلال نیز شروع خواهد شد.

سخنگوی کمیته فنی باشگاه ادامه داد: به شخصه باید از آقای دکتر سلطانی فر وزیر محترم ورزش و جوانان بابت حمایت هایی که از استقلال داشتند، تشکر و قدردانی کنم. همینطور از آقای افتخاری به جهت اینکه کمیته فنی را در باشگاه استقلال احیا کرد، تشکر می کنم. در همه تیم های بزرگ دنیا انتخاب کادر فنی توسط اعضای کمیته فنی صورت می گیرد زیرا نفراتی در این کمیته حضور دارند که همگی فوتبالی بوده و تجربه فوتبالی دارند و اگر انتخابی انجام می دهند بر اساس معیار فنی است. حالا هم تمامی تلاش کمیته فنی کمک به کادرفنی است و ما خودمان را در کنار کادر فنی می بینم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: آقایان بیژن طاهری و سیروس دین محمدی در کمیته فنی به عنوان دستیاران ایرانی آقای شفر انتخاب شدند. این انتخاب پیشنهاد کمیته فنی بود اما بدون تردید تصمیم نهایی را سرمربی تیم خواهد گرفت. برای اینکه همه چیز روشن و مشخص باشد، بدون تعارف اعلام می کنم در کمیته فنی به این جمع بندی رسیدیم که آقایان طاهری و دین محمدی را به سرمربی تیم پیشنهاد دهیم و طبیعی است که نظر نهایی را ایشان درباره دستیاران خود می دهد.

او اظهار داشت: آقای اشکان نامداری در حال حاضر در تمرینات حضور دارد و زحمت می کشد و خیلی هم به تیم کمک می کند اما در مورد مربی نهایی دروازه بان ها نیز آقای شفر تصمیم گیرنده خواهند بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز