تیم ما به خودباوری رسیده است؛

والی: با قدرت به مصاف استقلال تهران می‌رویم

۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۵:۴۲:۵۰
کد خبر: ۶۲۲۱۵۵
والی: با قدرت به مصاف استقلال تهران می‌رویم
مدافع زنبورهای قرمز گفت: فولاد نسبت به دو سه سال قبل عملکرد بهتری دارد و ان‌شاالله بتوانیم آرزوی هواداران را برآورده کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ایوب والی در مورد بازی این هفته تیمش مقابل استقلال تهران، اظهار کرد: بازی بسیار سختی در پیش داریم و استقلال تهران با توجه به تغییراتی که داشته است و اکنون نیز در رده‌های پایین جدول به سر می‌برد، به دنبال پیروزی در این بازی است. تیم ما نیز شرایطش نسبت به اول فصل بسیار بهتر شده است و روز به روز هماهنگ‌تر می شویم. اکنون شرایط خوبی داریم و با قدرت به مصاف استقلال تهران می‌رویم. خدا را شکر تیم ما به خودباوری رسیده است و در هر بازی تنها هدف‌مان کسب سه امتیاز است.

مدافع با تجربه تیم فوتبال فولاد خوزستان در ادامه گفت: کار سختی برابر استقلال تهران داریم ولی بردن این تیم دور از دسترس نیست. فولاد اکنون تیم خوبی شده است و می‌تواند هر نتیجه‌ای را رقم بزند.

وی با اشاره به تغییرات بسیار فولاد خوزستان نسبت به فصل گذشته، گفت: تیم ما در بیش‌تر بخش‌ها تغییر داشته است و با توجه به این تغییرات به نظرم تاکنون نتایج قابل قبولی کسب کرده‌ایم. به هر حال تیمی که تغییرات بسیاری داشته، نیازمند زمان است. ما فصل را خوب شروع نکردیم و نوسان داشتیم ولی در ادامه روزبه‌روز هماهنگ‌تر شدیم. تیم جوان و جدیدی داریم که اکنون نسبت به ابتدای فصل بسیار بهتر شده است. تیم ما همدل است و فکر می کنم همین موضوع در روند کاری‌مان تأثیرگذار بوده است.

مدافع قرمزهای جنوبی در پاسخ به این سوال که آیا فولاد امسال می‌تواند به سهمیه آسیایی برسد، گفت: امسال تیم‌های خوبی در لیگ داریم که همه به دنبال سهمیه هستند و زیاد هم هزینه کرده‌اند.  به نظرم زود است که بخواهیم بگوییم به دنبال سهمیه هستیم. ما در سه بازی اخیر عملکرد بهتری نسبت به دیدارهای قبلی داشته‌ایم و امیدوارم این روند در ادامه نیز بهتر شود. بازی‌های سختی در راه است. فولاد نسبت به دو سه سال قبل عملکرد بهتری دارد و ان‌شاالله در ادامه بتوانیم آرزوی هواداران را برآورده کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز