لیگ برتر والیبال؛

جام سی و یکم با پیروزی خاتم آغاز شد

۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۵:۴۶:۰۲
کد خبر: ۶۲۲۱۵۷
جام سی و یکم با پیروزی خاتم آغاز شد
سی و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران «جام شهید محسن حججی» با پیروزی خاتم اردکان برابر شمس آغاز شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم شمس در نخستین مسابقه لیگ برتر والیبال میزبان خاتم اردکان در سالن فدراسیون والیبال بود که دو تیم از ساعت 13 امروز (یکشنبه) به مصاف یکدیگر رفتند.

تیم شمس این مسابقه را با ترکیب بهنام ابراهیمی، مهرداد شیبانی فر، صابر کاظمی، مرتضی شریفی، امیر حسین توخته و امیرحسین فلاحت خواه شروع کرد و خاتم اردکان نیز با رشید یوسفی، حسین امیری، محمد حسن صنوبر، محمدرضا آصفی، سعید شیرود و محمد رضی پور به میدان آمد.

تیم خاتم اردکان در این مسابقه سه بر دو به پیروزی رسید تا در نخستین گام دو امتیاز در خانه حریف به دست آورد.

شاگردان محمد وکیلی سرمربی شمس که در این مسابقه نمایش مناسبی داشتند، در ست سوم و چهارم 25 بر 23 و 26 بر 24 به پیروزی رسیدند اما در ست های اول، دوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 17، 25 بر 19 و 15 بر 12 مغلوب خاتم اردکان شدند تا در نخستین مسابقه یک امتیاز به دست آورند.

علیرضا قریب و اسماعیل رزقی داوران اول و دوم این مسابقه بودند و خلیل یگانه مجد نیز بر آن نظارت داشت. این مسابقه یک کارت زرد داشت که بازیکن شماره 9 خاتم اردکان آن را دریافت کرد.
این مسابقه دو ساعت 20 دقیقه طول کشید و 200 تماشاگر در سالن فدراسیون والیبال داشت.

از دقایقی دیگر تیم والیبال شهرداری ورامین که ظهر امروز مجوز حضور در لیگ برتر به دست آورد، در سالن فدراسیون والیبال به مصاف بانک سرمایه قهرمان سال گذشته این رقابت ها می رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز