عضوتیم ملی کانوپولو:

برای کسب عنوان قهرمانی به مالزی می‌رویم

۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۳:۱۳:۲۵
کد خبر: ۶۲۲۴۸۰
برای کسب عنوان قهرمانی به مالزی می‌رویم
ملی پوش تیم ملی کانوپولو در آغاز پنجمین مرحله اردوی تدارکاتی گفت: چهار مرحله اردوی خیلی خوب پشت سر گذاشتیم و تمرینات به صورت منظم انجام شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمدعلی ملایی ملی پوش تیم ملی کانوپولو در آغاز پنجمین مرحله اردوی تدارکاتی این تیم که به منظور آمادگی و حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا برگزار می شود، گفت: چهار مرحله اردوی خیلی خوب پشت سر گذاشتیم و تمرینات به صورت منظم انجام شد.تمرینات پرفشار و مستمری سپری کردیم و در فاز سرعت هستیم و تمرینات آمادگی هماهنگی و قبل از مسابقه را انجام می دهیم.

وی در خصوص رقبای شرکت کننده در مسابقات قهرمانی آسیا بیان کرد: تاکنون 9 کشور برای حضور اعلام آمادگی کردند که رقبای اصلی ما ژاپن، چین تایپه، سنگاپور و مالزی هستند. البته با توجه به حضور آزمایشی کانوپولو در بازیهای آسیایی تیم ها با قدرت بیشتری حاضر می شوند و شرایط نسبت به ادوار گذشته سخت تر خواهد بود.

کاپیتان تیم ملی کانوپولو با اشاره به تفاوت آب و هوایی با محل مسابقات تاکید کرد: یک مشکلی که وجود دارد این است هوای مالزی محل برگزاری مسابقات گرم و شرجی است و ما در مراحل آخر اردو در هوای سرد تمرین می کنیم و با این شرایط وارد مسابقات می شویم. البته اگر قبل از شروع مسابقات چند روزی زودتر اعزام شویم با وضعیت آب و هوایی وفق پیدا خواهیم کرد.

وی درباره قایق های جدید تیم اظهار داشت: تجهیزات جدید امروز به دستمان رسید. قایق، کلاه و کاورمان توسط شرکت داخلی تولید شده و شرایط کیفی اش خیلی نزدیک به استانداردهای جهانی است. قرار است که با همین قایق ها در مسابقات شرکت کنیم و البته امیدوارم توی این فرصت کمی که داریم به قایق ها عادت کنیم.

ملایی درخصوص کادر فنی تیم ملی عنوان کرد: اشکان صیادی چند دوره در رده سنی جوانان تجربه مربیگری داشته و با توجه به برنامه ای که ارائه داد توسط کمیته فنی به عنوان سرمربی بزرگسالان انتخاب شد. تا الان هم با تمریناتی که داشتیم قابلیت های خود را نشان داده است.

وی تاکید کرد: تیم ما هم در بخش مربی و هم بچه ها جوان شدند. 5 نفر از تیم حدود 8 سال در کنار هم کار می کنیم و بقیه بچه ها به مرور اضافه شدند که 2 نفر از آن ها اولین تجربه بزرگسالان را امسال دارند و با انگیزه بالا می توانند به تیم کمک کنند در کنار اینکه از تجربه بزرگ تر ها بهره می برند.

ملایی در پایان خاطرنشان کرد: من 2 دوره در رده جوانان و 3 دوره در رده بزرگسالان تجربه حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را دارم. معتقدم امسال تیم خوبی در اختیار داریم و می توانیم عملکرد خوبی داشته باشیم و به امید خدا همه تلاشمان را می کنیم تا نتیجه درخشانی کسب کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز