رده‌بندی تکواندوکاها در پایان اکتبر؛

صعود برخی ملی‌پوشان ایران در رنکینگ فدراسیون جهانی

۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۵:۱۳:۴۰
کد خبر: ۶۲۲۶۱۲
صعود برخی ملی‌پوشان ایران در رنکینگ فدراسیون جهانی
فدراسیون جهانی تکواندو رده‌بندی تکواندوکاران در ماه اکتبر را اعلام کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در این رنکینگ امتیازات سال ۲۰۱۳ به طور کل از جدول رده‌بندی حذف و از امتیازات سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ به ترتیب ۷۵ و ۵۰ درصد کسر شده است. همچنین با اعلام رنکینگ ماه جدید، ۲۵ درصد از امتیاز ماه مشابه سال قبل در سال ۲۰۱۶ کسر خواهد شد.

در آخرین رتبه بندی اعلام شده، آرمین هادی‌پور در وزن ۵۴ - کیلوگرم همچنان در جایگاه دوم جدول رده بندی باقی ماند، مهدی اسحاقی دیگر نماینده ایران در این وزن با کسب ۲۰ امتیاز بازی‌های آسیایی داخل سالن و هنرهای رزمی هفت پله صعود کرد و در رده هجدهم قرار گرفت. فرزان عاشورزاده در وزن ۵۸ - کیلوگرم هم با کسب مدال برنز مرحله دوم مسابقات گرندپری ۲۰۱۷ جایگاه سوم خود را حفظ کرد.

میرهاشم حسینی رده هفتم جدول وزن ۶۳ - کیلوگرم را در اختیار دارد و ابوالفضل یعقوبی هم بدون تغییر در رده سیزدهم وزن ۶۸ - کیلوگرم قرار دارد.

مسعود حجی زواره هوگوپوش وزن ۷۴ - کیلوگرم تکواندوی ایران جایگاه خود را در رده پنجم جدول حفظ کرده است، مهدی خدابخشی در جایگاه هفتم وزن ۸۰ - کیلوگرم قرار دارد، احمد محمدی رده هفدهم وزن ۸۷ - کیلوگرم را به خود اختصاص داده است و سعید رجبی در این وزن با کسب مدال طلای بازی‌های آسیایی داخل سالن و هنرهای رزمی رده ۳۲ جدول را به نام خود ثبت کرده است. سجاد مردانی هم در وزن ۸۷ + کیلوگرم همچنان در جایگاه سوم قرار دارد.

اما در گروه بانوان فاطمه مداحی در وزن ۴۶ - کیلوگرم با کسب مدال برنز بازی‌های آسیایی داخل سالن و هنرهای رزمی جایگاه خود را ارتقا بخشید و به رده ۴۱ صعود کرد، ناهید کیانی در وزن ۴۹ - کیلوگرم در رده ۴۶ قرار دارد و سودابه پورصادقی هم در رده ۷۰ جای گرفته است.

طیبه پارسا در وزن ۵۷ - کیلوگرم با کسب مدال برنز بازی‌های آسیایی داخل سالن و هنرهای رزمی با ۶ پله صعود در رده ۵۷ قرار گرفت.

کیمیا علیزاده هوگوپوش وزن ۶۲ - کیلوگرم کشورمان رده هفدهم جدول را به خود اختصاص داده است، زهرا شجاعی در این وزن در جایگاه ۴۵ قرار دارد و پریسا جوادی هم با بدست آوردن نشان زرین بازی‌های آسیایی داخل سالن و هنرهای رزمی ۲۲ پله صعود کرد و رده ۴۷ جدول را به خود اختصاص داد.

زهرا پوراسماعیل تکواندوکار وزن ۷۳ - کیلوگرم همچنان در جایگاه سیزدهم قرار دارد و اکرم خدابنده در وزن ۷۳ + کیلوگرم در رده نوزدهم را به خود اختصاص داده است.

نظر شما