دیدارهای دوستانه با تیم ایران به موفقیت ما در اروپا کمک می کند؛

نیکالایویچ: ایران مدیریت خوبی در استعدادیابی از ورزشکاران جوان دارد

۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۵:۲۹:۳۷
کد خبر: ۶۲۲۶۳۳
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته روسیه در حاشیه برگزاری دیدار دوستانه با تیم ملی ایران، صحبت کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، الکساندر نیکالایویچ، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته روسیه در حاشیه برگزاری دیدار دوستانه با تیم ملی ایران، درخصوص حضور تیم ملی کشورش در ایران گفت: کمتر از یک ماه دیگر مسابقات قهرمانی اروپا را در پیش داریم که از این مسابقات می بایست سهمیه رقابت های جهانی هلند را بدست آوریم. لذا به توصیه ی کمیته پارالمپیک کشورمان و برای بهتر شدن شرایط تیم به ایران سفر کردیم تا با قدرتمند ترین تیم جهان دیدارهای دوستانه ای را برگزار کنیم و معتقدم این سفر کمک بزرگی به تیم ما برای موفقیت در رقابت های قهرمانی اروپا خواهد کرد.

نیکالایویچ افزود: متاسفانه دور پیشین بازی های پارالمپیک را از دست دادیم و امیدوارم تا زمان بازی های پارالمپیک 2020 محرومیت کمیته ملی پارالمپیک روسیه برداشته شود و بتوانیم در بزرگ ترین رویداد ورزشی معلولین جهان حضور یابیم.

سرمربی تیم ملی روسیه خاطرنشان کرد: شاکله ی فعلی تیم ملی روسیه از سال 2000 و از مسابقات جوانان شکل گرفته و از آن سال تا کنون به جز تغییرات اندکی که در ترکیب اصلی تیم انجام شده، شاهد تغییرات عمده ای نبودیم و تفاوت اصلی تیم ما با ایران نیز در همین است که که نتوانسته ایم در کنار تیم اصلی، یک تیم جوان که پشتوانه تیم ملی باشد، تشکیل دهیم.

وی در همین زمینه گفت: ایران مدیریت خوبی در استعداد یابی از ورزشکاران جوان دارد و همین که تیم جوانان در کنار تیم اصلی شکل گرفته و به صورت جداگانه تمرین می کنند نشان از آینده نگری کادر فنی دارد اما در روسیه اگر بازیکن جوانی را به صورت اتفاقی ببنیم و شرایط مناسبی داشته باشد به تیم دعوت می شود و روند استعداد یابی و جذب نیروهای جدید شکل نگرفته است.

نیکالایویچ افزود: اگرچه تنها دو روز است که به ایران سفر کرده ایم از امکاناتی که در اختیار ما قرار داده شده اعم از سالن تمرین، اسکان و تغذیه رضایت داریم و باید بگویم مشابه این تشکیلات نیز در روسیه و 170 کیلومتری مسکو ایجاد شده و ورزشکاران دارای معلولیت در این کمپ که دارای سالن های مخصوص، استخر و سایر امکانات است، به تمرین می پردازند.

سرمربی تیم روسیه در پایان اضافه کرد: از تیم ملی ایران دعوت می کنم که سال آینده به روسیه سفر کنند و در کمپ یاد شده میزبان آنها باشیم.

تیم ملی روسیه برای برگزاری اردو و نیز دیدارهای دوستانه با تیم های ملی والیبال نشسته بزرگسالان و جوانان ایران، روز گذشته وارد تهران شد و تا 20 مهر ماه در ایران اقامت دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز