مرحله مقدماتی را با قدرت تمام کردیم و حالا هم باید متحدتر شویم؛

کی‌روش: فردا هر دو طرف فوتبال خوبی به نمایش می‌گذارند/ رنکینگ فیفا ملاک خوبی برای تعیین قدرت تیم‌ها نیست

۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۷:۵۵:۰۱
کد خبر: ۶۲۲۶۶۴
کی‌روش: فردا هر دو طرف فوتبال خوبی به نمایش می‌گذارند/ رنکینگ فیفا ملاک خوبی برای تعیین قدرت تیم‌ها نیست
سر مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: می خواهیم در کازان و ورزشگاهی که میزبان رقابت های جام جهانی است به میدان برویم و بازی کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، کارلوس کی روش در نشست خبری پیش از بازی در برابر روسیه اظهار داشت: برای ما این یک افتخار بزرگ و فرصت بسیار خوب است تا که اینجا در روسیه هستیم و می خواهیم در کازان و ورزشگاهی که میزبان رقابت های جام جهانی است به میدان برویم و بازی کنیم. همچنین خیلی خوشحالم که مرحله مقدماتی را با قدرت تمام کردیم و حالا هم باید متحد تر شویم.

وی در ادامه افزود: بازی روسیه و کره را دیدم. جدال جذاب و البته عجیبی بود. تفاوت فوتبال اروپا و اسیا در تجربه است. روسیه این را در بازی ذکر شده به نمایش گذاشت. بازیکنان روسیه بسیار باتجربه تر و بالغ تر عمل می کردند. ما هم به اینجا آمده ایم تا یاد بگیریم و تجربه کسب کنیم.

سرمربی تیم ملی ایران همچنین خاطرنشان کرد: روسیه تیم خوبی است. به نظر من تیم کنونی روسیه از تیم جام کنفدراسیون های قوی تر است. درباره بازی فردا هم باید بگویم هر دو طرف فوتبال خوبی به نمایش می گذارند.

کی روش در پایان درباره بالاتر بودن ایران در رنکینگ فیفا از روسیه گفت: در هیچ موردی رنکینگ فیفا نمی تواند ملاک خوبی برای تعیین قدرت تیمها نیست. این یک چیز موقت است و برای هواداران جذابیت و سرگرمی دارد. ما به اینجا آمده ایم تا با میزبان جام جهانی پیکار کنیم. با یکی از قدرت های اروپا. همانطور که گفتم فوتبال اروپا و آسیا تفاوت دارند و اینجا پیشرفته تر است. ما باید این فاصله را کم کنیم.

نظر شما