اکبر محمدی در گفتگو با برنا:

کسب یک امتیاز از آلمان، راضی کننده خواهد بود/ بازی با روسیه می‌تواند برای ما بسیار خوب باشد

۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۰۵:۱۵:۰۰
کد خبر: ۶۲۲۶۷۶
کسب یک امتیاز از آلمان، راضی کننده خواهد بود/ بازی با روسیه می‌تواند برای ما بسیار خوب باشد
مربی فوتبال گفت: باید شاهد درخشش فوتبالیست های نوجوان ایرانی در مسابقات جام جهانی باشیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، اکبر محمدی پیشکسوت فوتبال ایران، درباره بازی حساس تیم نوجوانان ایران در مسابقات جام جهانی مقابل آلمان به خبرنگار برنا گفت: در چنین تورنمنتی یک آغاز خوب نیمی از راه است و ما توانستیم با برتری مقابل گینه این کار مهم را انجام دهیم. من بسیار امیدوارم امروز بتوانیم با گرفتن یک امتیاز مقابل آلمان صعود خود به مرحله دوم را قطعی کنیم.

وی افزود: ما در بازی های هند یک امتیاز ویژه داریم و آن این است که اکثر این بازیکنان سال گذشته در همین شهر نایب قهرمان آسیا شدند و ما پیش از این بازی ها با دو پیروزی خوب در بازی های تدارکاتی به ویژه برد در مقابل فرانسه توانستیم به لحاظ روحی و روانی به بهترین شکل آماده جدال در این رقابت ها بشویم. فکر می کنم ما می توانیم بعد از 4-5 بار حضور در این مسابقات از گروه خود صعود و حتی به مراحل بالاتر برویم و به امید خدا باید شاهد درخشش فوتبالیست های نوجوان ایرانی در مسابقات جام جهانی باشیم.

مربی تیم سیاه جامگان در ادامه و درباره آخرین وضعیت تیمش نیز گفت: در بعضی از بازی ها ما واقعا بدشانسی آوردیم و اگر این بدشانسی ها نبود، سیاه جامگان حداقل 4 امتیاز بیشتر داشت. ما جوانان خوبی را امسال برای حضور در تیم دست چین کرده ایم و حداقل تا نیم فصل باید منتظر بمانیم تا آنها روند صعودی خود را به صورت مستمر ادامه دهند.

او در ادامه و درباره بازی با سپاهان هم گفت: سپاهان تیم قدرتمندی است اما ما هم این تیم را آنالیز کرده ایم و به روی نقاط ضعف خود نیز در بازی با پیکان کار کرده ایم و امیدوارم بتوانیم با نتیجه قابل قبولی زمین بازی را ترک کنیم.

دانشجوی دکترای تربیت بدنی درباره بازی تدارکاتی امروز تیم ملی مقابل روسیه گفت: ما می دانیم فوتبال مان در چه جایگاهی است و باید با چه تیم هایی در راه آماده سازی جام جهانی دیدار کنیم و من معتقدم در دیدار تدارکاتی از باخت به هیچ وجه نباید ترسید، چون تفکر برد در بازی تدارکاتی  فقط در کشورهای جهان سومی است و ما برای پیشرفت باید چنین تفکراتی را دور بریزیم.

وی افزود: فکر می کنم بازی با روسیه می تواند برای ما بسیار خوب باشد، حداقل ملی پوشان یک بار با اقلیم میزبان جام جهانی آشنا می شوند و این نکته مهمی است، ضمن اینکه کی روش در این دوره بازیکنانی را برای اولین بار به تیم ملی دعوت کرده و همین موضوع می تواند باعث شود همه بازیکنان ایرانی در داخل و خارج ایران تمام تلاش خود را در رقابت برای دعوت شدن به تیم ملی انجام دهند و فکر می کنم کی روش پالس مثبتی برای تمام فوتبالیست ها ارسال کرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز