عضو تیم ملی والیبال نشسته روسیه:

نزدیک به ۸ سال است که برای تیم ملی بازی می‌کنم/ تاکنون مقابل تیم قدرتمند ایران به میدان نرفته بودم

۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۰:۴۵:۰۲
کد خبر: ۶۲۲۸۳۹
دنیس سرگییویچ، عضو جوان تیم ملی والیبال نشسته روسیه، در حاشیه دیدار دوستانه با تیم ملی ایران، صحبت کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سرگییوچ، برای چهارمین بار است که به ایران سفر می کند و درخصوص رویاروییش با تیم ایران می گوید: تا کنون در بازی های پارالمپیک حضور نیافتم و قرار بود همراه با تیم ملی روسیه در بازی های پارالمپیک 2016 ریو حضور یابیم که متاسفانه با محرومیت روبرو شدیم. از این رو موفق نشدیم که مقابل تیم ایران در پارالمپیک بازی کنیم و خوشحالم که این فرصت در این اردو دست داد تا با تیم خوب ایران روبرو شویم و باید بگویم تا کنون مقابل تیمی قدرتمند مانند ایران به میدان نرفته بودم.

عضو تیم ملی روسیه افزود: نزدیک به 8 سال است که برای تیم ملی بازی می کنم و اکنون 24 سال دارم. زمانی که در مدرسه تحصیل می کردم از طریق پدر یکی از دوستانم که مربی والیبال بود برای فعالیت در والیبال نشسته استعداد یابی شدم و زمانی که تست دادم و در زمین حضور یافتم به این رشته علاقه مند شدم و از آن روز تا کنون در آن فعال هستم.

سرگییویچ خاطرنشان کرد: تا کنون دوبار در مسابقات قهرمانی اروپا و یک بار در مسابقات قهرمانی جهان با تیم ملی کشورم همراه بودم و اولین حضور ملی من به مسابقات جام بین المللی مصر در سال 2012 بازمی گردد.

وی در پایان گفت: اردوی ایران و مسابقات دوستان به تیم ملی این کشور به ما کمک می کند تا حضور قدرتمندی در مسابقات قهرمانی اروپا داشته باشیم که کمتر از یک ماه دیگر برگزار می شود و امیدوارم با کسب سهمیه مسابقات جهانی بتوانیم در این رویداد مهم حضور یابیم و از این طریق برای بازی های پارالمپیک کسب سهمیه کنیم.

تیم ملی روسیه برای برگزاری اردو و دیدارهای دوستانه از 16 مهر وارد ایران شده و تا 20 مهر ماه در کشورمان اقامت دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز