دیدار سلطانی‌فر با اعضای فراکسیون مستقلین ولایی مجلس؛

فرشادان: مشکلات حوزه ورزش و جوانان در محیطی صمیمی با نمایندگان مجلس برطرف می‌شود

۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۲:۱۵:۳۲
کد خبر: ۶۲۲۹۲۰
فرشادان: مشکلات حوزه ورزش و جوانان در محیطی صمیمی با نمایندگان مجلس برطرف می‌شود
در دیدار وزیر ورزش و جوانان با اعضای فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی، نماینده مردم شهرستان های سنندج ، دیوان دره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی برطرف کردن مشکلات و معضلات ورزش و جوانان را مهمترین دست آورد چنین جلساتی عنوان کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سید مهدی فرشادان درخصوص دیدار وزیر ورزش و جوانان با اعضای فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: این گونه جلسات برای نیل به توسعه تعاملات مجلس و دولت موثر است و به تحکیم این رابطه دوسویه کمک می کند.

نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیوان دره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی، برطرف کردن مشکلات و معضلات در یک مبحث مشخص مانند ورزش و جوانان در حوزه های انتخابی نمایندگان را یکی از مهمترین دست آوردهای چنین جلساتی برشمرد و گفت: سایر وزارتخانه ها هم می توانند با برگزاری این گونه نشست ها دست آوردی مشابه داشته باشند.

فرشادان با اشاره به فضای صمیمی و رابطه عاطفی حاکم بر این جلسه افزود: ساعاتی را در خصوص مشکلات کلان حوزه های انتخابیه با وزیر ورزش و جوانان صحبت، مسائل موجود را مطرح و راهکار های موثر در این مسائل را بررسی کردیم. وزیر ورزش و جوانان و معاونین او به بررسی این راهکار ها پرداخته و مسائل موجود را آسیب شناسی می کنند.

مدافع حقوق مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سودمند بودن این دیدار تصریح کرد: امیدواریم تا مرتفع شدن کلیه مشکلات ورزش و جوانان کشور عزیزمان، این دیدار های مهم میان مجلس و دستگاه های دولتی ادامه یابد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز