همه چیز آماده است تا بهترین نتایج را بگیریم؛

عباسی: کیفیت فنی نسبت به همه دوره‌ها از بالاترین سطح برخوردار است

۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۳:۳۲:۳۸
کد خبر: ۶۲۲۹۹۴
عباسی: کیفیت فنی نسبت به همه دوره‌ها از بالاترین سطح برخوردار است
مربی تیم ملی روئینگ که به همراه تیم جوانان در سنگاپور است، آمادگی ورزشکارانش را در بهترین شرایط ارزیابی کرد و گفت: مسابقات از 19 مهر با دور مقدماتی آغاز می شود و همه چیز مهیا است تا بهترین نتایج را کسب کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سولماز عباسی در خصوص موادی که در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا شرکت می کنند اظهار داشت: در بخش بانوان در مواد تکنفره، دونفره جفت پارو و چهارنفره جفت پارو شرکت می کنیم. هانیه بیداد در تکنفره ورزشکار ما است که برای کسب سهمیه المپیک جوانان می جنگد. برای کسب سهمیه باید در بین 3 قایق اول قرار بگیریم و فکر می کنم با توجه به شرایطی که هانیه دارد، این اتفاق بیافتد.

عباسی درخصوص ارنج قایق دونفره و چهارنفره تصریح کرد: سبک جیوگا به این صورت است که ارنج نهایی را در جلسه سرپرستان تیم ها معرفی می کند اما تا حدود زیادی ارنج مشخص است و بچ ها هم کاملا آماده هستند.

مربی تیم ملی روئینگ بانوان درخصوص رقبای شرکت کننده در مسابقات اظهار داشت: این مسابقات چون حکم انتخابی المپیک جوانان را دارد در سطح بسیار بالایی برگزار خواهد شد. با این حساب همه تیم ها در بالاترین کیفیت خود در رقابت حاضر می شوند و حتما از نظر تعداد تیم های شرکت کننده و کیفیت فنی نسبت به همه دوره ها از بالاترین سطح برخوردار است.

عباسی ادامه داد: تیم ما هم شرایط آمادگی بسیار خوبی داشته و اردوهای مستمر و منظمی داشتیم. در ابهر هم تمرینات خوبی انجام شد. بچه ها هم از نظر روحی و انگیزه در بالاترین سطح هستند و همه شرایط مهیا است تا بهترین نتیجه را کسب کنیم.

وی درباره تجربه پاروزنانش بیان کرد: بیشتر بچه ها سال گذشته برای کسب تجربه در مسابقات حضور داشتند که این مسئله امسال خیلی به کمک ما می آید ضمن اینکه شرایط تمرینی جیوگا به نحوی است که ورزشکار کاملا رقابت می شود و می توانیم ادعا کنیم که تیم بسیار خوب، با تجربه و مقتدری داریم.

عباسی در پایان عنوان کرد: ما در بخش جوانان و نوجوانان زمان زیادی است که زحمت می کشیم و بچه ها با شرایط خاصی که این رده سنی دارد از جمله حضور مستمر در اردو و دوری از خانواده تلاش فراوانی کردند. امیدوارم این زحمات با کسب نتایج درخور و درخشان جبران شود و با سربلندی به میهن عزیزمان برگردیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز