عادل مجللی:

امیدوارم با دعای خیر مردم بتوانیم نتایج درخشانی کسب کنیم

۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۳:۵۶:۴۴
کد خبر: ۶۲۳۰۱۸
امیدوارم با دعای خیر مردم بتوانیم نتایج درخشانی کسب کنیم
عادل مجللی پس از کسب عنوان سومی جهان، کمتر از یک هفته دیگر به همراه تیم ملی آبهای آرام در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت خواهد کرد. وی شرایط آمادگی خود را مطلوب و مهیای حضور در رقابت می داند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دارنده مدال برنز مسابقات قهرمانی جهان آبهای آرام پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا گفت: آمادگی خوبی دارم پس از کسب مدال جهانی توقعات از من بالا رفته اما هر مسابقه شرایط خاص خود را دارد و من هم تلاشم را برای کسب بهترین نتیجه به کار خواهم گرفت.

عادل مجللی ادامه داد: شرایط بدنی ام کاملا مناسب است و در 4 ماده به مصاف رقبا خواهم رفت. در کانوی تکنفره، دونفره و چهارنفره 200 متر و چهارنفره 500 متر مسابقه می دهم.

وی درخصوص رقبای خود در قهرمانی آسیا اظهار داشت: سطح کانوکانادایی در آسیا بسیار پیشرفت کرده است و در مسافت 200 متر نیز خیلی از آسیایی ها صاحب مدال های المپیک و جهانی هستند.

مجللی افزود: نباید کسی را دست کم بگیریم. چون اینجا خودمان را برای بازیهای آسیایی به رخ رقیبان می کشیم ضمن اینکه از شرایط آن ها نیز مطلع خواهیم شد.

ملی پوش کانوکانادایی درخصوص سطح تیم ایران در مسابقات بیان کرد: ما در بخش بزرگسالان و جوانان در رقابت ها شرکت می کنیم. شرایط بزرگسالان ایده آل است و در بخش جوانان نیز نمایندگان خوبی داریم که این جوانان پشتوانه بسیار خوبی برای بزرگسالان در سال های آینده خواهند بود.

مجللی اظهار امیدواری کرد: برای همه ورزشکاران قایقرانی در مسابقات قهرمانی آسیا چین آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم زحمات و تلاش های همه بچه ها و مربیان در طول سال های گذشته جبران شود و با دعای خیر مردم بتوانیم نتایج درخشانی رقم بزنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز