نوجوانان ایران آینده درخشانی دارند؛

چمنیان: بازی با آلمان، فرصتی استثنایی بود/ در مسیری طولانی قرار داریم

۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۲۱:۱۲:۴۵
کد خبر: ۶۲۳۱۷۷
چمنیان: بازی با آلمان، فرصتی استثنایی بود/ در مسیری طولانی قرار داریم
سرمربی نوجوانان ایران گفت: بازی امشب با آلمان دومین قدم ما از یک مسیر طولانی و بلند است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، عباس چمنیان در نشست خبری پس از بازی ایران برابر آلمان که با نتیجه 4 بر صفر به سود ایران پایان یافت، اظهار داشت: قبل از هر چیز از تیم خوب آلمان یاد می کنم که از ظرفیت های زیادی برخوردار است. این تیم و بازی مقابل آن در هر رده ای، یک فرصت استثنایی برای تیم های مختلف در سطح جهان است و فکر می کنم ما هم از این فرصت نهایت استفاده را بردیم.

وی با بیان اینکه ما بازی آلمان و کاستاریکا را تماشا کرده بودیم، ادامه داد: بر این اساس، دو جلسه تمرینی بسیار مهم را در روزهای گذشته و بعد از بازی مقابل گینه برگزار کردیم؛ در یک تمرین نحوه مهار تاکتیک های تهاجمی آلمان را مرور کردیم و در تمرین دیگر، آنچه مورد تاکید ما قرار داشت استفاده از نقاط ضعف آلمان در خط دفاعی بود.

سرمربی تیم نوجوانان ایران افزود: خوشحالم در بازی امشب هم خط حمله سرعتی و با کیفیت آلمان را مهار کردیم و هم از سوی دیگر، توانستیم از نقاط ضعف این تیم در خط دفاعی سود ببریم.

چمنیان تصریح کرد: به طور کلی تیم ایران در این مسابقه می توانم بگویم بازی کم اشتباه و یا بی اشتباهی را انجام داد و از این بابت از تلاش بازیکنانم سپاسگزارم.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا با شکست آلمان، ابرقدرت فوتبال اروپا حالا به فکر حضور در جمع 4 تیم برتر جهان است یا نه گفت: نه. ما فقط از هم اکنون به بازی با کاستاریکا فکر می کنیم؛ بازی امشب با آلمان تنها دومین قدم ما از یک مسیر طولانی و بلند است؛ این مسیر ادامه دارد و باید تا پایان جام تداوم داشته باشد.

چمنیان در پاسخ به این پرسش که آیا در بازی با کاستاریکا در ترکیب تیم تغییراتی ایجاد می کند،اظهار داشت: اجازه بدهید که کمی ریکاوری کنیم؛ من هم مثل شما خسته ام و فردا در این باره تصمیم می گیرم.

وی افزود: با این وجود تاکید می کنم همه بازیکنان ایران قابلیت های بالایی دارند و ما یک تیم به معنای واقعی اش هستیم.

تیم فوتبال نوجوانان ایران با کسب 2 پیروزی برابر گینه و آلمان در مرحله گروهی جام جهانی نوجوانان در هند صعود خود را به جمع 16 تیم برتر قطعی کرد. نوجوانان ایران در حال حاضر با 6 امتیاز صدرنشین گروه سوم هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز