اولین روز وینفرد در لیگ برتر ایران؛

آغاز کار استقلال آلمانی روی مدار ۶ -!

۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۱:۱۹:۰۸
کد خبر: ۶۲۳۹۸۸
آغاز کار استقلال آلمانی روی مدار ۶ -!
سرمربی کهنه کار استقلال در اولین روزکاری خود در لیگ ایران، ماموریت مهمی را بر عهده دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، عصر امروز مسابقه‌ای مهم در چارچوب هفته نهم برگزار می‌شود و تیم استقلال تهران پس از سال‌ها با یک مربی خارجی در سطح اول فوتبال ایران پا به میدان خواهد گذاشت.

وینفرد شفر، سرمربی تازه وارد آبی‌ها که همواره از شخصیت دادن به تیم صحبت می‌کند و مدعی است که تیمش را با افکار هجومی به میدان می‌فرستد امروز باید از مردی امتیاز بگیرد که تیمش را به خوبی احیا کرده و در یک ماه اخیر رنگ باخت را ندیده است.

زنبورهای قرمز در 3 بازی آخر خود در لیگ دو برد خوب مقابل سپاهان و نفت آبادان به دست آوردند و در دربی اهواز هم تا دقیقه 93 پیروز میدان بودند. 7 امتیاز از 3 بازی معیار خوبی است که پورموسوی را حداقل در هفته‌های اخیر لیگ موفق بدانیم و به همین خاطر پیش دربی تهران، محک خوبی برای سنجش عیار پیرمرد آلمانی خواهد بود.

شفر تیمی را تحویل گرفته که با تفاضل گل 4- در فاصله 6- امتیاز از قرمزهای جنوبی قرار دارد و جالب است که آبی‌ها در رده بندی جدول نیز 6 پله از حریف اهوازی عقب هستند! شفر اولین روز کاری در لیگ برتر ایران را با این شرایط آغاز می‌کند و هرچه این اعداد منفی کمرنگ‌تر شوند، موفقیت دربازی دهم مقابل پرسپولیس نیز قوت بیشتری به خود خواهد گرفت.

بازی مقابل تیم احیا شده فولاد خوزستان فرصت خوبی برای کادرفنی و بازیکنان استقلال است تا کابوس‌های ابتدای فصل را به فراموشی بسپرند. یک برد با ثبت کلین شیت هواداران را به مدل آلمانی استقلال امیدوار خواهد کرد و این مساله می‌تواند مقدمه خوبی برای شروع دوباره این تیم در فصل جدید و آغاز روند امتیازگیری آن باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز