استقلال ۰-۰ فولاد؛

توقف آبی‌پوشان در خانه/ فولاد زیر فشار خَم نشد

۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۸:۰۲:۳۸
کد خبر: ۶۲۴۱۰۵
توقف آبی‌پوشان در خانه/ فولاد زیر فشار خَم نشد
تیم استقلال در هفته نهم لیگ برتر مقابل فولاد به تساوی دست پیدا کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم استقلال در هفته نهم لیگ برتر از ساعت 17 امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف فولاد خوزستان رفت که در نهایت این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

آبی‌پوشان در این بازی با سرمربیگری شفر، مربی آلمانی خود به میدان رفتند. استقلال با شروع نیمه اول نسبت به حریف بیشتر توپ را در اختیار داشت ولی بازی بیشتر در میانه زمین دنبال می‌شد. داریوش شجاعیان بازیکن تکنیکی استقلال یکی دو بار از راست موقعیت‌هایی را توانست ایجاد کند ولی ثمری برای این تیم نداشت. در طرف مقابل نیز فولاد در این بازی دست و پا بسته نبود و مهاجمین این تیم چند بار خود را به محوطه جریمه استقلال رساندند ولی نتوانستند کاری از پیش ببرند. در نهایت نیمه اول این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

در شروع نیمه دوم نیز این استقلال بود که بازی را تهاجمی تر آغاز کرد. حملات آبی‌پوشان زهردار نبود و نتوانستند که به طور جدی دروازه حامد لک را تهدید کنند. در نیمه دوم استقلال بیشتر توپ را در اختیار داشت ولی نتوانست از مالکیت خود استفاده لازم را ببرد. در ادامه مربی آلمالی دو تعویض را نیز در تیمش انجام داد ولی بازهم آبی پوشان برنامه لازم برای رسیدن به گل را نداشتند. در اواخر بازی تیم فولاد بیشتر دفاع می‌کرد و موقعیت خطرناکی را به تیم استقلال نداد. تلاش استقلال برای رسیدن به گل ثمری نداشت و در نهایت این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

استقلال صفر .....................................................................................  صفر فولاد

 

داور: حسین زرگر

کمک داوران: محمدرضا ابوالفضلی – سعید قاسمی – سعید رحیمی‌مقدم

ناظر داوری: مسعود مرادی

کارت زرد: حامد لک(45) - روزبه چشمی(94)

تعداد تماشاگر: حدود 30 هزار نفر

ترکیب تیم استقلال:

سید حسین حسینی، وریا غفوری، روزبه چشمی، سید مجید حسینی، میلاد زکی‌پور، فرشید باقری، امید ابراهیمی (87 سرور جباروف)، داریوش شجاعیان، حسن بیت سعید (72 امید نورافکن)، فرشید اسماعیلی و سجاد شهباززاده (65 علی قربانی)

 

ترکیب تیم فولاد:

حامد لک، فرزاد جعفری، پیمان شیرزادی، ایوب والی، آرش افشین، رحیم زهیوی (62 -فرشاد جانفزا)، احمد عبدالله زاده، ایمان مبعلی، علی اصغر عاشوری، میلاد بدرقه و عبدالله ناصری

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز