سوار توپ و میدان بودیم؛

دایی: باید پنج گل می‌زدیم/ نمی‌دانم اسم گل سپید رود را چه بگذارم!

۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۸:۴۰:۱۷
کد خبر: ۶۲۴۱۱۹
دایی: باید پنج گل می‌زدیم/ نمی‌دانم اسم گل سپید رود را چه بگذارم!
سرمربی سایپا گفت: فکر کنم یکی از بهترین بازی‌های خود را انجام دادیم و بازیکنان ما تا شروع نیمه دوم یک موقعیت نصف و نیمه هم به حریف ندادیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سایپا با وجود پیروزی تا دقیقه ۹۲ برابر سپیدرود، در واپسین دقایق گل تساوی را خورد تا دو امتیاز بازی را از دست بدهد. علی دایی در نشست خبری اظهار کرد:  فکر کنم یکی از بهترین بازی‌های خود را انجام دادیم و بازیکنان ما تا شروع نیمه دوم یک موقعیت نصف و نیمه هم به حریف ندادیم. موقعیت‌های زیادی داشتیم و فقط یک گل زدیم. با قانون نانوشته فوتبال که اگر گل نزنی گل می‌خوری، دو امتیاز را از دست دادیم. باید راحت پنج گل می‌زدیم. در نیمه دوم به غیر از ۱۰ دقیقه از بازی، سوار توپ و میدان بودیم و باز هم باید گل می‌زدیم. نمی‌دانم اسم گل سپید رود را چه بگذاریم که دقیقه ۹۳ زد.

او درباره تساوی‌های سایپا در دقایق پایانی بازی‌ها گفت: بازی با پارس جنوبی فرق دارد. آن بازی ما مرتکب اشتباهی نشدیم و داور به اشتباه پنالتی گرفت. این طور نبود که حمله کنند و بازیکنانم را دریبل کنند و به گل برسند بلکه توپ بعد از برخورد به زمین به طور غیر عمد به دست بازیکن ما خورد و داور پنالتی گرفت. این بازی فرق داشت. ما موقعیت‌های زیادی داشتیم ولی گل نزدیم.

او درباره قضاوت فغانی در این بازی گفت: ظاهرا گفته‌اند درباره داوری صحبت نکنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز