اسماعیل حلالی در گفتگو با برنا:

برانکو می‌داند چگونه الهلال را شکست دهد/ عملکرد تیم نوجوانان ایران قابل تحسین است

۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۰۸:۲۶:۲۷
کد خبر: ۶۲۴۱۲۲
برانکو می‌داند چگونه الهلال را شکست دهد/ عملکرد تیم نوجوانان ایران قابل تحسین است
بازیکن اسبق پرسپولیس گفت: همه باید به انتخاب سرمربی تیم ملی احترام بگذاریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، اسماعیل حلالی بازیکن پیشین پرسپولیس درباره برتری سرخپوشان مقابل استقلال خوزستان به خبرنگار برنا گفت: پرسپولیس در 30 دقیقه ابتدایی کوهی از انگیزه بود و عدم حضور ملی پوشان تاثیری در بازی روان آنها نگذاشت. بگذریم از این نکته که سلیقه مربیان در انتخاب بازیکنان، در تیم ملی مانند هر تیم دیگری وجود دارد، به طور مثال این علیپور آماده واقعا می تواند در تیم ملی هم درخشش داشته باشد، البته من نظر خودم را می گویم و در عمل همه باید به انتخاب سرمربی تیم ملی احترام بگذاریم.

وی افزود: از ابتدای این فصل حس کردم پرسپولیس وقتی یکی دو گل  از هر تیمی پیش می افتد، به نوعی ارضا می شود، ولی در این دیدار پرسپولیس اینگونه نبود و در نیم ساعت سه گل زد، یک پنالتی هم نزد و بعد از آن هم می توانست حداقل دو گل بزند، این پرسپولیس مقابل استقلال و نوع بازی اش همان چیزی است که هواداران از پرسپولیس می خواهند، البته من فکر می کنم پرسپولیس بعد از باخت مقابل الهلال به لحاظ انگیزشی دچار دگرگونی شده و برد مقابل آبی‌های اهواز پیش درآمد برای برد مقابل آبی های عربستان خواهد بود.

ملی پوش اسبق کشورمان خاطرنشان کرد: الهلال همیشه جزو تیم های قدرتمند آسیا بوده ولی آن باخت یک اتفاق بود و فاصله پرسپولیس با هیچ تیمی در آسیا 4 گل نیست و من فکر می کنم اگر بچه ها در بازی برگشت در نیمه نخست یک، یا 2 گل بزنند و مهمتر از آن گلی هم دریافت نکنند، می توان به اتفاقات خوب در نیمه دوم خوش بین بود. به طور کلی پرسپولیس باید در این بازی برای برد به میدان برود و اگرچه در بازی اول ما با 2هافبک دفاعی بازی نکردیم اما فکر می کنم در بازی برگشت باید این کار را انجام دهیم البته این نظر من است و قطعا برانکو می داند چگونه از داشته هایش به بهترین شکل استفاده کند و الهلال را در بازی برگشت شکست دهد.

بخش پایانی صحبت های این مربی فوتبال پیرامون عملکرد نوجوانان در بازی های جام جهانی بود؛ حلالی در این باره گفت: باعث افتخار است که نوجوانان ما با حداکثر امتیازات و 10 گل زده از گروه خود صعود کنند، بنده باید به یک نکته مهم اشاره کنم، با توجه به سن بازیکنان در بازی بعدی و مرحله حذفی غرور تیم نوجوانان می تواند سخت ترین رقیب ما شود و بی تردید مربیان می دانند مباحث روحی-روانی تا چه حد در این مقطع اهمیت دارد. این تیم هر نتیجه ای که کسب کرد ما نباید سرمایه های آینده فوتبال مان را رها کنیم و فکر می کنم شاگردان چمنیان می توانند در این بازی ها به مقام خوبی برسند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز