برای حضور در مسابقات گرندپری لندن؛

عدم صدور به موقع روادید علت تاخیر سفر ملی پوشان ایران

۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۷:۳۱:۴۷
کد خبر: ۶۲۴۵۸۵
عدم صدور به موقع روادید علت تاخیر سفر ملی پوشان ایران
سفر ملی پوشان تکواندو به مسابقات گرندپری لندن به علت صادر نشدن به موقع روادید انگلیس با ۲ روز تاخیر انجام می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،مرحله سوم مسابقات تکواندو گرندپری (جایزه بزرگ) در سال ۲۰۱۷، با حضور تکواندوکاران برتر جهان در چهار وزن المپیکی مردان و بانوان ۲۸ تا سی مهر به میزبانی شهر "لندن" برگزار می‌شود که تیم ملی تکواندو با پنج ورزشکار در این مسابقات شرکت می‌کند.

اما در حالیکه قرار بود ملی پوشان تکواندو بامداد فردا راهی لندن شوند، به علت صادر نشدن به موقع روادید برخی از اعضای تیم، سفر تیم ملی با ۲ روز تاخیر روز سه شنبه انجام می‌شود.آرمین هادی‌پور و فرزان عاشورزاده در وزن ۵۸- کیلوگرم، ابوالفضل یعقوبی و میرهاشم حسینی در وزن ۶۸- کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن ۸۰+ کیلوگرم نمایندگان ایران در شیاپ چانگ لندن هستند.

بر اساس برنامه اعلامی در روز نخست این رقابت‌ها، ۲۸ مهر مبارزات اوزان ۶۸- و ۸۰+ کیلوگرم مردان و ۶۷- کیلوگرم بانوان برگزار می‌شود که ابوالفضل یعقوبی و میرهاشم حسینی در وزن ۶۸- کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن ۸۰+ کیلوگرم به عنوان نخستین نمایندگان ایران به روی شیاپ‌چانگ می‌روند.

در روز دوم، مبارزات اوزان ۵۸- کیلوگرم مردان و ۵۷- و ۶۷+ کیلوگرم بانوان پیگیری می‌شود که در این روز آرمین هادی‌پور و فرزان عاشورزاده در وزن ۵۸- کیلوگرم به عنوان نمایندگان ایران مبارزه می‌کنند.

در روز پایانی هم رقابت‌های اوزان ۸۰- کیلوگرم مردان و ۴۹- کیلوگرم بانوان انجام خواهد شد که ایران در این روز نماینده ندارد.هدایت این تیم برعهده مهدی بی باک به عنوان سرمربی و علیرضا نصرآزادانی و مهرداد یوسفی به عنوان مربی است.مسابقات گرندپری دارای امتیازات المپیکی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز