تیم نوجوانان پیام مهمی را در جام جهانی به فوتبال دنیا داد؛

ذوالفقارنسب: پرسپولیس وضعیت بهتری نسبت به بازی رفت دارد/ حضور سیدجلال وزنه روحی مناسبی به شمار می‌رود

۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۰۵:۲۰:۲۳
کد خبر: ۶۲۴۵۸۸
ذوالفقارنسب: پرسپولیس وضعیت بهتری نسبت به بازی رفت دارد/ حضور سیدجلال وزنه روحی مناسبی به شمار می‌رود
مربی اسبق تیم ملی معتقد است اگر چه پرسپولیس سه بازیکن اصلی خود را در اختیار ندارد، اما نسبت به بازی رفت با الهلال وضعیت بهتری دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سرخپوشان پایتخت امروز تهران را به مقصد مقسط پایتخت عمان، برای برگزاری بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال عربستان ترک خواهد کرد.

ذوالفقارنسب پیشکسوت پرسپولیس به خبرنگار برنا گفت: پیروزی پرگل سرخپوشان مقابل استقلال خوزستان یک نتیجه روحیه بخش برای تیم بود و پرسپولیس در آن دیدار یک بازی با برنامه مقابل استقلال خوزستان انجام داد و البته همه بازیکنان خود از جمله ملی پوشانش را به زمین نفرستاد، اما بیک نتیجه خوب بدست آورد و فکر می‌کنم این نتیجه روی بازیکنان برای دیدار برابر الهلال تأثیرگذار باشد.

وی افزود: من معتقدم در بازی روز سه شنبه مقابل نماینده عربستان بچه ها  باید به فکر انجام یک بازی خوب باشند و به این بازی و اینکه پرسپولیس بتواند نمایش خوبی مقابل الهلال ارائه دهد، خوشبین هستم. شکی نیست که جبران چهارگل بسیار سخت است اما برگزاری یک بازی آبرومندانه می‌تواند از جنبه هویتی برای تمام فوتبال ما مهم باشد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس سوال خبرنگار برنا درباره تاثیر نبود سه بازیکن اصلی پرسپولیس را اینگونه پاسخ داد: اینکه سه بازیکن اصلی و فیکس تیم حضور نداشته باشند، قطعا تاثیرگذار است اما باید به برانکو اعتماد داشته باشیم، ضمن اینکه حضور سیدجلال در این بازی می تواند وزنه روحی مناسبی به شمار رود و فکر می کنم روی هم رفته برانکو و پرسپولیس وضعیت بهتری نسبت به بازی رفت داشته باشد.

مربی اسبق تیم ملی در پایان به درخشش تیم ملی نوجوانان در جام جهنی پرداخت و افزود: اینکه ما با یک کادر تمام ایرانی این نتایج درخشان را کسب کنیم، بسیار ارزشمند است و فوتبال ایران پیام مهمی در این رقابت ها به فوتبال جهان داد و آن هم این بود که استعداد ناب ایرانی تا چه حد جای پیشرفت دارد و ما باید قدر این بازیکنان و مربیان را بدانیم. من امیدوارم این تیم در ادامه نیز بتواند روند خوب فعلی خود را حفظ کند و نتایج خوبی را دوباره بدست آورد.

نظر شما