شانزدهمین دوره جام خلیج فارس؛

تیم‌های حاضر در لیگ برتر تکواندو مشخص شدند

۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۰۹:۳۰:۰۳
کد خبر: ۶۲۴۷۲۰
تیم‌های حاضر در لیگ برتر تکواندو مشخص شدند
با پایان مهلت ثبت نام در شانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر تکواندو، تیم های حاضر در این دوره از نیمه دوم آبان ماه کار خود را آغاز می کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مسابقات لیگ برتر تکواندو در سال 1396 در دو مرحله برگزار می‌شود که در این دوره از رقابت‌ها 9 تیم هیات تکواندو البرز، پاس قوامین، تعاونی انقلاب شهریار، دانشگاه آزاد اسلامی، شهرداری ورامین، لوازم خانگی کن، هیات تکواندو شمال‌شرق، ملوان نداجا و کلینیک بهبود کرج حضور دارند.

"جام خلیج فارس" در حالی وارد شانزدهمین سال برگزاری خود می‌شود که پیش از این با کسب 5 دوره قهرمانی دانشگاه آزاد، 4 دوره قهرمانی پاس تهران(پاس قوامین) اسلامی، 3 قهرمانی شهرداری ورامین، یک دوره قهرمانی هسا اصفهان، فولاد ماهان سپاهان و شهرداری بندرعباس همراه بوده است.

با اعلام محمد کرمی رییس سازمان لیگ فدراسیون تکواندو کشورمان این رقابت‌ها از نیمه دوم آبان‌ماه سالجاری آغاز خواهد شد.

پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر تکواندو باشگاه‌های کشور در سال 1395 با نام "یادواره شهدای تکواندو مدافع حرم" پیگیری شد و پس از سه دوره انحصار قهرمانی تیم شهرداری ورامین با هدایت پیام خانلرخانی، تیم دانشگاه آزاد اسلامی توانست با سرمربیگری سیدنعمت خلیفه عنوان قهرمانی را کسب نماید. تیم پاس قوامین نیز با هدایت مرتضی سلطانی بر سکوی سوم ایستاد. تیم‌ لوازم خانگی کن چهارم شد، یاسین پیشرو البرز عنوان پنجم را کسب کرد و شهدای مدافع حرم ساری نیز جایگاه ششم را به خود اختصاص داد. هیات تکواندو شمال‌شرق و مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه نیز در رده هفتم و هشتم قرار گرفتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز