حمید درخشان در گفتگو با برنا:

شکست الهلال دور از دسترس نخواهد بود/ برای جام حذفی برنامه داریم

۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۷:۴۴:۴۷
کد خبر: ۶۲۵۰۵۷
شکست الهلال دور از دسترس نخواهد بود/ برای جام حذفی برنامه داریم
سرمربی تیم فوتبال نفت گفت: برای عبور کردن از پرسپولیس در جام حذفی برنامه داریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حمید درخشان سرمربی تیم نفت در باره دیدار پیش روی این تیم مقابل استقلال خوزستان در لیگ به خبرنگار برنا گفت: ما برای صعود به رده های بالای جدول به سه امتیاز این دیدار و پیروزی مقابل نماینده خوزستان نیاز داریم. البته در دیدارقبل مقابل با صنعت نفت آبادان شکست حق ما نبود و متاسفانه اشتباه داوری سبب شد گل درستی که به ثمر رساندیم، مردود اعلام شود. امیدواریم در دیدار روز سه شنبه مقابل استقلال خوزستان داور مسابقه روز بدون اشتباهی را پشت سر بگذارد تا هر تیمی که شایسته است به حق خود برسد.

ملی پوش پیشین ایران درباره تقویت تیم نفت برای حضور در آسیا تصریح کرد: 100درصد برنامه داریم تا همراه با جذب بازیکنان با کیفیت روند نفت را در رقابت های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بهبود بخشیم.

او درباره بازی حساس با پرسپولیس در جام حذفی اظهار داشت: ما برای عبور کردن از پرسپولیس در جام حذفی برنامه داریم و تلاش بازیکنان و مجموع تیم اثبات خودشان است و امیدواریم به رغم بازی سختی که مقابل این تیم داریم، موفق به عبور از سد پرسپولیس در جام حذفی شویم.

درخشان درباره بازی برگشت پرسپولیس و الهلال اظهار داشت: پرسپولیس در دیدار رفت به دلیل مشکلاتی که درخصوص محرومیت مهدی طارمی و بازیکنان مصدوم داشت، موفق به کسب نتیجه نشد. اما در دیدار پیش رو با تلاش بیشتر و اجرای برنامه تاکتیکی سرمربی می تواند از سد نماینده عربستان عبور کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز