پرسپولیس- الهلال؛

ماموریت غیرممکن در انتظار ارتش سرخ/ پرسپولیس، معجزه کن!

۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۸:۱۳:۲۵
کد خبر: ۶۲۵۱۵۴
ماموریت غیرممکن در انتظار ارتش سرخ/ پرسپولیس، معجزه کن!
شاگردان برانکو در یک آزمون سخت روز سه شنبه به مصاف نماینده عربستان خواهند رفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم فوتبال پرسپولیس در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا روز سه‌شنبه از ساعت 19:30 در ورزشگاه مسقط میزبان الهلال عربستان خواهد بود.

سرخ‌پوشان در حالی در بازی برگشت مقابل نماینده عربستان قرار خواهند گرفت که بازی رفت خود را مقابل این تیم با نتیجه سنگین 4 بر صفر شکست خورده‌اند و به نوعی می‌توان گفت پرسپولیس برای راهیابی به فینال لیگ قهرمانان بیشتر به یک معجزه احتیاج دارد. تیم الهلال شاکله بسیار خوب و از بازیکنان توانمندی بهره می‌برد و همین موضوع باعث شد که در غیاب چند بازیکن اصلی پرسپولیس در بازی رفت ضربه سختی را به نماینده ایران وارد کند. بهترین خبر برای برانکو بازگشت چند مهره کلیدی این است که در بازی رفت غایب بودند. با اضافه شدن سیدجلال حسینی، محمد انصاری و کمال کامیابی‌نیا قطعا پرسپولیس شرایط بد بازی رفت را دیگر نخواهد داشت. 

تیم الهلال در بازی رفت بیشترین حمله را از سمت چپ دروازه پرسپولیس تدارک دید و حالا با حضور انصاری خیال برانکو از سمت چپ راحت خواهد بود و بازگشت سیدجلال حسینی در قلب دفاع نقطه قوت بازیکنان و هواداران خواهد بود و می‌تواند صخره محکمی در برابر حملات الهلال باشد. همچنین حضور کامیابی‌نیا هافبک توانمند سرخ‌پوشان که در بازی رفت به علت دو اخطاره بودن حضور نداشت در کنار احمد نوراللهی می‌تواند موقعیت‌های بیشتری را برای مهاجمین پرسپولیس مهیا کند. هرچند به نظر می‌رسد اگر برانکو از ترکیب نوراللهی و کامیابی‌نیا در تیم استفاده کند نوراللهی یک خط جلوتر بازی خواهد کرد چون خصوصیات تهاجمی بیشتری دارد.

اما در غیاب مهدی طارمی، مهاجم اصلی سرخ‌پوشان که در این روزها به دلیل محرومیت از سوی فیفا نمی‌تواند تیمش را همراهی کند، علی علیپور امید اصلی برانکو و پرسپولیس برای گل زدن و پیروزی این تیم است. علیپور کارسازترین بازیکن این روزهای سرخ‌پوشان است که هم در ساختن موقعیت و هم در گلزنی بسیار موفق عمل کرده است و می‌تواند در بازی برگشت نیز ناجی تیم پرسپولیس باشد. به جز طارمی که همانند بازی رفت غایب بزرگ قرمزپوشان است، در بازی برگشت برانکو، فرشاد احمدزاده را به دلیل مصدومیت و حسین ماهینی را به دلیل دو کارته بودن در اختیار ندارد. با توجه به اینکه احمدزاده و ماهینی در چند وقت اخیر از مهره‌های اصلی برانکو بوده‌اند، سرمربی کروات برای جای خالی این بازیکنان نیز فکری کند که دچار مشکل نشود. هرچند که در بازی برگشت پرسپولیس کار سختی در پیش دارد و باید پنج گل را به ثمر برساند برای رسیدن به فینال، ولی با توجه به نمایش خوب تیم پرسپولیس در دو سال گذشته و اینکه نشان داده است همواره در لحظه‌های سخت و بازی‌های مهم می‌تواند نتیجه‌ای دلخواه را کسب کند، هواداران این امید را دارند که در بازی فینال مقابل نماینده شرق آسیا یک پای فینال باشند.

در طرف مقابل تیم الاهلال این روزها بسیار خوب نتیجه می‌گیرد و در بازی برگشت نیز انگیزه زیادی مقابل نماینده ایران خواهد داشت. عمر خربین مهاجم سوریه‌ای الهلال این روزها نمایش خوبی در این تیم و تیم ملی سوریه دارد و در بازی برگشت مقابل پرسپولیس امید اصلی گلزنی برای عربستانی‌ها خواهد بود. دیگر بازیکن خطرناک الهلال ادواردو برزیلی است که در همه بازی‌های این تیم زهردار عمل کرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز