رئیس انجمن شنا جانبازان و معلولین اعلام کرد:

حضور ۱۲۰ شناگر در رقابت‌های قهرمانی کشور با نظارت IPC

۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۱:۴۴:۲۸
کد خبر: ۶۲۵۳۰۴
حضور ۱۲۰ شناگر در رقابت‌های قهرمانی کشور با نظارت IPC
رئیس انجمن شنا جانبازان و معلولین، از برگزاری بیست و سومین دوره رقابت های قهرمانی کشور شنا که با نظارت کمیته بین المللی پارالمپیک برگزار می شود، خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مجید نوروزی رئیس انجمن شنا جانبازان و معلولین با اعلام این خبر گفت: مسابقات قهرمانی کشور شنا در دو بخش جانبازان و معلولین و نابینایان و کم بینایان با نظارت کمیته بین المللی پارالمپیک در استخر مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار خواهد شد و 120 ورزشکار از 23 استان کشور در بخش جانبازان و معلولین در آن حضور دارند.

نوروزی خاطرنشان کرد: رقابت ها در 10 کلاس پزشکی و در رشته های شنای آزاد، کرال پشت، پروانه، قورباغه، مختلط انفرادی برگزار خواهد شد و در آیین نامه مسابقات به هیات های استانی ابلاغ شد تا هر تیم 3 ورزشکار بزرگسال و 4 ورزشکار زیر 18 سال به همراه داشته باشد و به منظور جوان گرایی، هیات های استانی می توانند تمامی ورزشکاران خود را از گروه سنی زیر 18 سال انتخاب کنند.

رئیس انجمن شنا افزود: تنها در بخش جانبازان و معلولین 120 شناگر حضور دارند که آمار خوبی است و امیدواریم از بین این نفرات بتوانیم استعدادهای خوبی را برای آینده شناسایی کنیم.

وی گفت: در این مسابقات، رکورد شناگرانی که دارای IPC Code باشند در جدول رنکینگ جهانی به ثبت می رسد و چنانچه این شناگران موفق شوند حد نصاب های مورد نظر برای ورودی مسابقات پارا آسیایی را در این رقابت ها کسب کنند، ضمن ثبت رکورد در جدول رنکینگ جهانی، سهمیه بازی های پاراآسیایی جاکارتا را نیز بدست می آوردند و البته در حال حاضر تنها 26 شناگر ما دارای امتیاز IPC Code هستند.

نوروزی تصریح کرد: در حاشیه برگزاری این مسابقات و به منظور ارتقا سطح مربیگری و داوری رشته شنا در بخش جانبازان و معلولین کشورمان، سه دوره کلاس بندی، داوری و مربیگری با حضور 5 مدرس بین المللی برگزار خواهد شد.

بیست و سومین دوره رقابت های قهرمانی کشور شنا جانبازان و معلولین طی روزهای 11 و 12 آبان ماه سال جاری در محل استخر مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز