مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛

نشست هماهنگی پیش از بازی پرسپولیس و الهلال برگزار شد

۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۳:۰۵:۲۶
کد خبر: ۶۲۵۳۸۵
نشست هماهنگی پیش از بازی پرسپولیس و الهلال برگزار شد
نشست هماهنگی پیش از بازی پرسپولیس – الهلال امروز در هتل محل اقامت سرخپوشان در حالی برگزار شد که نمایندگان ویژه‌ای از کنفدراسیون فوتبال آسیا در آن حضور داشتند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، جلسه هماهنگی پیش از بازی پرسپولیس و الهلال، امروز دوشنبه از ساعت 11 به وقت محلی در هتل سیتی سیزن برگزار شد. محمود خوردبین، محمد علی ترکاشوند و پندار خمارلو از طرف پرسپولیس در این جلسه حضور پیدا کردند. این نشست به ریاست و با خوش آمدگویی ناظر سنگاپوری مسابقه آغاز شد.پس از او «لورنزو» مدیر مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و دبیرکل فدراسیون فوتبال عمان هم به دو تیم خوش آمد گفتند.

دبیرکل فوتبال عمان همچنین آمادگی کشورش برای میزبانی از تیم‌ها و اینگونه بازی‌ها را اعلام کرد.کنفدراسیون فوتبال آسیا برای بازی این مرحله، یک مدیر رسانه‌ای و یک ناظر پزشکی را هم به مسقط اعزام کرده است.

رنگ لباس تیم‌ها، از اولین تصمیم‌های اخذ شده در این نشست بود. بر این اساس، پرسپولیس یک دست سرخپوش شد و دروازه‌بان هم یک دست سبز می‌پوشد. نیمکت‌نشینان نیز کاور مشکی خواهند داشت.الهلال هم با پیراهن و جوراب آبی و شورت سفید بازی می‌کند. دروازه‌بان طوسی می‌پوشد و نیمکت نشینان کاور سبز خواهند داشت.

پرسپولیس و الهلال به ترتیب در ساعت‌های 18 و 17:45 دقیقه هتل محل اقامت خود را ترک و از ساعت 19:10 دقیقه به وقت محلی به مدت 30 دقیقه امکان گرم کردن خود در زمین را دارند.همچنین مهدی طارمی و ماهینی به عنوان محرومان پرسپولیس و ابراهیم تایف به عنوان بازیکن محروم الهلال معرفی شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز