مرحله سوم مسابقات گرندپری ۲۰۱۷؛

نخستین تمرین تیم‌ ملی تکواندو در لندن برگزار شد

۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۵:۴۷:۵۲
کد خبر: ۶۲۶۵۲۷
نخستین تمرین تیم‌ ملی تکواندو در لندن برگزار شد
تیم‌ملی تکواندو مردان کشورمان پس از ورود به "لندن"، صبح امروز (چهارشنبه) نخستین تمرین آماده سازی خود را در محوطه سالن برگزاری مسابقات برگزار کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم‌ملی مردان تکواندو کشورمان که برای حضور در مرحله سوم مسابقات گرندپری 2017 عازم "لندن" شده بود، نخستین تمرین آماده سازی خود را صبح امروز (چهارشنبه) برای آمادگی هرچه بیشتر به منظور شرکت در این رویداد که با حضور تکواندوکاران برتر جهان برگزار می‌شود، در محوطه سالن «کاپرباکس آرنا» که مسابقات در آن برگزار می‌شود، برپا کرد.

در این تمرین نمایندگان کشورمان ابتدا به گرم گردن بدن‌ها پرداخته و سپس زیر نظر کادرفنی به مرور تمرینات تکنیکی و تاکتیکی را پرداختند.

آرمین هادی‌پور و فرزان عاشورزاده در وزن 58- کیلوگرم، ابوالفضل یعقوبی و میرهاشم حسینی در وزن 68- کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن 80+ کیلوگرم نمایندگان ایران هستند که از روز جمعه (28 مهرماه) در این رقابت‌ها رو در روی حریفانشان قرار می‌گیرند.

هدایت این تیم برعهده مهدی بی باک به عنوان سرمربی و علیرضا نصرآزادانی و مهرداد یوسفی به عنوان مربی است.

گفتنی است؛ مسابقات گرندپری (G4) است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 40، 24 و 14.40 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می گیرد.

نظر شما