کسب سهمیه المپیک دور از انتظار نیست؛

دادگر: سیاست را از تیراندازی دور می‌کنم

۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۰:۳۸:۱۴
کد خبر: ۶۲۶۷۱۶
دادگر: سیاست را از تیراندازی دور می‌کنم
رییس فدراسیون تیراندازی گفت: سعی کردم سیاست را از این رشته دور کنم و از ورزشکاران خواسته‌ام که به دور از هر حاشیه‌ای به مدال فکر کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علی دادگر، رییس فدراسیون تیراندازی در مراسم تجلیل از روسای اسبق فدراسیون و پیشکسوتان این رشته اظهار کرد:  به دلیل انباشت کارها میسر نشد. اما به دنبال این موضوع بودیم تا این کوتاهی جبران شود.

او ادامه داد: اگر فدراسیون امروز به این مرحله رسیده است همه روسای فدراسیون از ابتدا تا به امروز تلاش کرده اند. اگر فعالیت فدراسیون را مانند دوی امدادی در نظر بگیریم امروز این چوبه به ما رسیده است.

دادگر با تشکر از همه روسای سابق این فدراسیون از ابتدا تا به امروز به معرفی تیم کاری خود پرداخت و گفت: بعد از استقرار در این فدراسیون اعتقاد داشتم که با یک تیم کارآمد کار را دنبال کنم که بدون هیچ تفکر سیاسی کار پیش رود. در ابتدا فرهاد نیکو خصال به عنوان نایب رییس و بعد از آن هم ملک محمدی را به عنوان دبیر فدراسیون انتخاب کردم.

رییس فدراسیون تیراندازی خاطر نشان کرد: به نظر من ثروت یک مجموعه به مدیران آن است. من هم به دنبال هرگونه تفکر سیاسی به دنبال افراد شایسته هستم. هرگاه سیاست را با ورزش مخلوط کنیم باید فاتحه ورزش را خواند. بنابراین تلاش کردم سیاست را از این رشته دور کنم.

او به تشکیل کمیته پیشکسوتان اشاره کرد و گفت: همانطور که قول داده بودم کمیته پیشکسوتان را تشکیل دادم و به نیابت از شما از فرامرز حسینی خواستم که مسئولیت این کمیته را در دست بگیرد. اهداف این کمیته سامان دهی مسابقات، مسافرت‌های سیاحتی و زیارتی و مهمتر از همه اتاق فکر است. تاکنون اگر از شما بزرگواران استفاده نشده فدراسیون متضرر شده و نه شما پیشکسوتان.

رییس فدراسیون تیراندازی در مورد برنامه های فدراسیون هم گفت: در دو ماه گذشته دو سفر برون مرزی به روسیه و قزاقستان داشتیم. در بخش اهداف پروازی هیچ مدال و رکوردی نداشتیم اما میسر شد و اکنون می توان با رتبه اخیری که در روسیه بدست آمد کسب سهمیه المپیک دیگر در این بخش دور از انتظار نخواهد بود.

او افزود: فینال فینالیست ها و مسابقات قهرمانی آسیا را در سه رده در آینده خواهیم داشت. دو رویداد مهم دیگر یعنی جاکارتا و المپیک ۲۰۲۰ نیز از مسابقات مهم پیش روی این رشته است.

دادگر گفت: در المپیک تیراندازی هیچ مدالی نداشته است اما برنامه ریزی کرده ایم و با در اختیار گذاشتن ماساژور متخصص تغذیه مربی بدنساز می خواهیم به این مهم برسیم. از ورزشکاران خواستم که بدور از حاشیه تنها به مدال فکر کنند. ما هم در کنار برنامه ریزی به دعای خیر شما نیازمندیم.

فدراسیون تیراندازی امروز ۲۶ مهرماه در محل فدراسیون به پاس تلاش‌های روسای اسبق این رشته و همچنین زحمات برخی از پیشکسوتان تیراندازی مراسم تجلیل برگزار کرد.

نظر شما