به آینده امیدوار هستیم؛

مهاجری: بدشانس بودیم و شکست خوردیم

۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۷:۲۳:۱۸
کد خبر: ۶۲۶۸۹۷
مهاجری: بدشانس بودیم و شکست خوردیم
سرمربی پدیده مشهد گفت:‌ فوتبال روی بدش را به ما نشان داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمد رضا مهاجری پس از شکست پدیده مقابل سپیدرود رشت در نشست خبری گفت: این پیروزی را به سپیدرود و هوادارانش تبریک می‌گویم. امیدوارم تا پایان لیگ به نتایج مطلوب و خوبی برسند. سپیدرود مزد تلاشش را گرفت. فوتبال روی بدش را به ما نشان داد، کم‌لطفی فوتبال شامل حال ما شد و روی دو اتفاق گل خوردیم. متاسفانه از موقعیت‌ها استفاده نکردیم و سهل‌انگاری کردیم.

سرمربی پدیده درباره گل‌هایی که به سادگی وارد دروازه پدیده می‌شود، تصریح کرد: در صحبت‌هایم به همین موضوع اشاره کردم، متاسفانه روی سهل‌انگاری گل خوردیم. ۲ توپ آوردند و خیلی خوب از گل‌هایشان حفاظت کردند. توپ‌های خوبی روی دروازه‌شان آوردیم، حتی به تیر دروازه زدیم اما دقت لازم برای زدن ضربات را نداشتیم‌. چند بازیکن را نداشتیم و دست‌مان خالی بود. امیدوارم به بازی‌ها برگردیم و به موفقیت برسیم.

مهاجری گفت: شرایط خوبی داریم، از ۴ بازی در ۳ مصاف خارج از خانه بازی کرده‌ایم. از ذوب آهن و پارس جنوبی مساوی گرفته‌ایم و تراکتور را در تبریز شکست داده‌ایم. فوتبال و نتیجه یک بحث است و کیفیت حضور هوادار بحثی دیگر. می‌توان به جرات به این هواداران لقب پرشورها را داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز