از روز دوشنبه؛

آغاز نخستین دوره لیگ تکواندو به شیوه جام جهانی

۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۰۸:۱۰:۲۹
کد خبر: ۶۲۷۱۲۴
آغاز نخستین دوره لیگ تکواندو به شیوه جام جهانی
نخستین دوره رقابت های لیگ به شیوه مسابقات جام جهانی با حضور 15 تیم از روز دوشنبه (یکم آبان‌ماه) به مدت دو روز در فدراسیون تکواندو برگزار می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نخستین دوره رقابت‌های لیگ تکواندو به شیوه جام جهانی (تیمی 5 نفره) در رده‌سنی جوانان و بزرگسالان با حضور 15 تیم در سه مرحله مقدماتی، نیمه نهایی و فینال برگزار می‌شود.

رقابت‌های مقدماتی و نیمه نهایی از روز دوشنبه (یکم آبان‌ماه) به مدت دو روز در فدراسیون تکواندو پیگیری می شود. فینال مسابقات نیز روز پانزدهم آبان‌ماه با حضور 4 تیم راه یافته به این مرحله برگزار می شود تا قهرمان این دوره از رقابت‌ها مشخص شود.

در این دوره از رقابت‌ها 15 تیم در 4 گروه(3 و 4 تیمی) مبارزه می‌کنند و در پایان دو تیم از هر گروه به مرحله نیمه نهایی راه پیدا می‌کنند. در این مرحله نیز تیم های اول و دوم هر گروه به مصاف تیم های دوم و اول گروه دیگر می روند تا تیم ها صعودکننده به فینال مشخص شوند.

تیم های حاضر در هر گروه به شرح ذیل معرفی شدند:

گروه اول///
هیات تکواندو شمال‌شرق
تعاون تکواندو شهریار
هیات تکواندو خراسان‌رضوی

گروه دوم///
پاس قوامین
ملوان نداجا
منطقه آزاد ارس
سلمان‌شهر مازندران

گروه سوم///
دانشگاه آزاد اسلامی
آکادمی تکواندو ایران
هیات تکواندو البرز
باشگاه سلحشور

گروه چهارم///
شهرداری ورامین
هیات سرپل ذهاب
لوازم ورزشی کوروش
باشگاه فرمانیه

این پیکارها مطابق با قوانین رقابت‌های جام جهانی پیگیری می‌شود و در پایان تیم قهرمان با تایید فدراسیون تکواندو به بیست و یکمین دوره مسابقات جام جهانی که آذرماه و به میزبانی "ساحل عاج" برگزار می‌شود، اعزام خواهد شد.

نظر شما