ملی‌پوش تیم بسکتبال باویلچر بانوان:

مجذوب هیجان بسکتبال باویلچر شدم/ قدردان حمایت خانواده‌ام هستم

۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۰:۵۲:۱۶
کد خبر: ۶۲۷۲۴۲
پورآت درخصوص نحوه آشناییش با این رشته می گوید: نزدیک به 10 سال است که در این رشته فعال هستم و از 13سالگی فعالیتم را در ورزش جانبازان و معلولین با رشته دو ومیدانی آغاز کردم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برناف فتانه پورآت، بانوی ملی پوش تیم بسکتبال با ویلچر از خراسان رضوی است که در ترکیب اعزامی به رقابت های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه حضور دارد،گفت: در کنار دو و میدانی از طریق یکی از دوستانم با رشته بسکتبال آشنا شدم و آن را دنبال کردم اما پس ازدواج و با تشویق همسرم فعالیتم در این رشته بیشتر شد.

عضو تیم ملی بانوان خاطر نشان کرد:زمان برگزاری رقابت های پاراآسیایی اینچئون منتظر به دنیا آمدن فرزندم یوسف بودم و نتوانستم در اردوهای تیم ملی شرکت کنم و از این رو مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه اولین حضور برون مرزی من نیز به شمار می رود.

پورآت گفت: به خاطر مسئولیت هایی که در خانه و همین طور محل کارم دارم در حال حاضر فقط رشته بسکتبال را دنبال می کنم و باید بگویم دلیل انتخابم هیجان و سرعتی است که در این رشته جریان دارد. البته همراهی و همدلی تیم و فضای صمیمانه آن نیز برایم بسیار جذابیت دارد.

وی تصریح کرد: طی این چهار مرحله اردو هر روز شرایطمان بهتر شده و امیدوارم بتوانیم بازی های خوبی را به نمایش بگذاریم. البته که حریفان همگی از بهترین تیم های دنیا هستند و چه از نظر تجربه و همین طور تجهیزات، نسبت به ما شرایط بهتری دارند، اما تیم بانوان ایران نیز تلاش می کند تا بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارد.

بانوی ملی پوش تیم بسکتبال با ویلچر اظهار داشت: فضای صمیمانه ای در ترکیب تیم بانوان حاکم است و همه ی ملی پوشان با آمادگی خوبی در مسابقات شرکت می کنند. در کنار ورزشکاران، کادر فنی، بسیار خوبی نیز داریم و جا دارد از همه ی عزیزان به ویژه سرپرست اردو، خدمه و همه ی افرادی که در زمان برگزاری تمرینات با روی گشاده برای تیم زحمت می کشیدند تشکر کنم.

بانوی ملی پوش تیم بسکتبال با ویلچر در پایان افزود: اینکه در حال حاضر در خدمت تیم ملی هستم و می توانم بدون نگرانی در مسابقات شرکت کنم را مدیون خانواده ام هستم و می خواهم از پدر و مادر عزیزم که همیشه حامی ام بودند و نیز همسرم و مادر گرامی اش که با حمایت های خود فرصت فعالیت های ورزشی را برای من فراهم کردند و وظیفه ی نگهداری از فرزند کوچکم را بر عهده گرفتند، قدردانی کنم.

تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان برای کسب سهمیه مسابقات قهرمانی جهان در رقابت های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه حضور یافته و چنانچه بتواند در جمع دو تیم برتر قرار گیرد، مجوز حضور در رقابت های قهرمانی جهان 2018 را کسب خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز