سنگ‌هایی که به قطار در حال حرکت زده می‌شوند؛

تکذیب درگیری مدیر آکادمی باشگاه استقلال با بازیکن نفت!

۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۱:۲۱:۰۱
کد خبر: ۶۲۷۷۶۵
تکذیب درگیری مدیر آکادمی باشگاه استقلال با بازیکن نفت!
شایعه درگیری مدیر آکادمی استقلال تهران با بازیکن حریف صحت ندارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، شب گذشته شایعه‌ای در مورد درگیری مدیر آکادمی باشگاه استقلال با بازیکن تیم جوان نفت تهران منتشر شد که با پیگیری خبرنگار برنا مشخص شد این ماجرا به دروغ بیان شده و صحت ندارد.

ماجرا از این قرار است که پدر بازیکن تیم جوانان نفت روز گذشته مدعی شد، به دلیل سیلی که صادق ورمزیار به پسر او زده، از مدیر آکادمی استقلال شکایت خواهد کرد اما در اصل چنین اتفاقی نیفتاده و ورمزیار هیچ برخوردی حتی به صورت لفظی با این بازیکن نداشته است.

مدیر آکادمی آبی‌ها که در طول مسابقه به همراه آقای کمپانی، مسئول تیم نفت از روی سکوها تماشاگر بازی بوده، پس از پیروزی تیمش در پایان 90 دقیقه به همراه او (مسئول تیم نفت) به داخل زمین می‌روند تا به کادر فنی و بازیکنانشان خسته نباشید بگویند که در این هنگام بازیکن نفت به سمت ورمزیار می‌آید و اعتراضی را مطرح می‌کند اما مدیر استقلال به این بازیکن جوان می‌گوید صحبتی با او ندارد و او باید به رختکن برود.

پس از اینکه این بازیکن به رختکن می‌رود، ظاهرا به صادق ورمزیار فحاشی می‌کند و همین مساله باعث اعتراض بازیکنان استقلال می‌شود و درگیری نیز بین آن‌ها آغاز می‌شود که با وساطت مربی تیم استقلال این غائله ختم به خیر می‌شود و حتی این مربی برای جلوگیری از درگیر شدن بازیکنان، با بازیکنان تیم خودش برخورد می‌کند!

اما در خبری که از قول پدر بازیکن نفت در رسانه‌ها منتشر شد عنوان شد که ورمزیار به او سیلی زده و گفته که او را از فوتبال ایران محو خواهد کرد! شاید بهتر باشد پدر این جوان به جای دروغ پردازی، به پسرش کمک کند تا اول فوتبالیست توانا و سرشناسی شود و پس از آن برای جلوگیری از محو شدنش با رسانه‌ها ارتباط برقرار کند!

آکادمی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، اکنون مسیر پیشرفت را به خوبی در پیش گرفته‌اند و اینگونه شایعات و حاشیه‌ها هر از گاهی برای آن‌ها درست می‌شود که جز ضربه به فوتبال پایه و جلوگیری از پیشرفت فوتبال کشور، هدف و نتیجه‌ای نخواهد داشت.

در این بین رسانه‌ها وظیفه دارند ابتدا از صحت و سقم خبر مطمئن شوند و سپس برای انتشار آن اقدام کنند. کسی که این خبر را منتشر کرده باید ابتدا از خودش می‌پرسید تیمی که بازی را با برد پشت سر گذاشته چرا مدیرش باید به بازیکن حریف سیلی بزند و اصلا چه دلیلی برای عصبانیت پس از برد وجود دارد؟! فوتبال پایه در ایران نیاز به مراقبت و توجه بیشتری دارد و اخلاقی نیست با انتشار اینگونه اخبار، بازیکنان جوان و کم سن و سال را وارد حاشیه کرد چرا که هر بازیکن پایه، شاید یک ستاره ملی برای آینده فوتبال ایران باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز