خرید بلیت برای هواداران دو تیم در موسسه کوثر انجام می‌شود؛

داشتن کارت هواداری برای دربی ۸۵ اجباری نیست

۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۲:۰۴:۱۸
کد خبر: ۶۲۸۲۱۹
داشتن کارت هواداری برای دربی ۸۵ اجباری نیست
مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: ارائه کارت هواداری برای تهیه بلیت اختیاری بوده و تنها برای برخورداری از تخفیف‌ها است، ضمن آنکه طبق دستوری که باشگاه ملزم به اجرای آن است به ازای هر کارت ملی، یک بلیت صادر می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،  مدیر روابط عمومی باشگاه در پی سوال‌های مطرح شده از سوی هواداران و رسانه‌ها درباره بلیت فروشی دربی اظهار داشت: قبل از هر چیز خوشحال هستیم که با حمایت‌های اهالی فوتبال به ویژه وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال شاهد این مساله هستیم که حق بدیهی باشگاه‌ها مبنی بر در اختیار داشتن بلیت فروشی مسابقاتشان که در دنیای فوتبال محترم شمرده می‌شود در ایران هم به اجرا در آمده است. به این ترتیب یکی از دغدغه‌هایی که همواره از سوی اهالی فوتبال، بویژه رسانه‌ها در بخش اقتصادی فوتبال مطرح می‌گردید، مرتفع خواهد شد.

وی ادامه داد: ما در ابتدای راه قرار داریم و قطعا شرایط برای عرضه بلیت به هواداران، بازی به بازی بهتر و منسجم‌تر خواهد شد و نقایص و خلاءهایی که به وجود می‌آید مرتفع می‌شود.

مدیر روابط عمومی پرسپولیس خاطرنشان کرد: خریداری بلیت همانطور که اعلام شد از طریق شعب موسسه اعتباری کوثر در سراسر کشور انجام می‌شود. با توجه به تماس‌های هواداران و بررسی‌هایی که در حال انجام است، اجرای کار از طریق باشگاه پرسپولیس و موسسه اعتباری کوثر رصد می‌شود و پیگیر هستیم که همه شعب به شکلی که مشخص شده در خدمت هواداران باشند.

خمارلو تصریح کرد: طبق دستورالعملی که باشگاه ملزم به اجرای آن است، به ازای هر کارت و کد ملی که ارائه می‌شود یک بلیت به فرد تعلق می‌گیرد. هواداران پس از حضور در شعب موسسه، در واقع بلیت جایگاه مورد نظر خود را با قیمت تعیین شده خریداری می‌کنند و روز بازی در مراجعه به ورزشگاه با تحویل رسید خود و کارت ملی بلیت جایگاه مربوطه را دریافت می‌کنند و فقط باید این رسید را که حکم بلیت ورود آنها به ورزشگاه است به خوبی نگهداری کرده و در مراجعه در روز بازی حتما به همراه کارت ملی به مسئولان باجه های بلیط فروشی ارائه نمایند.

وی اضافه کرد: خریداری بلیت بازی برای هواداران هر دو تیم به همین شکل انجام می‌شود و با توجه به تماس‌های زیادی که از سوی هواداران تیم مقابل داشتیم تاکید می‌کنیم، تمام آنهایی که قصد دارند تماشاچی این بازی باشند، می‌توانند با حضور در موسسه اعتباری کوثر نسبت به خریداری بلیت اقدام کنند و در آنجا طبق آنچه اعلام خواهند کرد. نسبت به تعیین جایگاه آنها اقدام می‌شود و پیش بینی لازم در این ارتباط صورت گرفته است.

مدیر روابط عمومی پرسپولیس در پایان گفت: لازم است بار دیگر این نکته را یادآوری کنم که آن دسته از دارندگان کارت هواداری پرسپولیس که کارت صادر شده از سوی موسسه اعتباری کوثر را در اختیار دارند، می‌توانند از تخفیف 20 درصدی برای خریداری بلیت این مسابقه بهره‌مند شوند، اما در کل برای تهیه بلیت الزامی برای در اختیار داشتن این کارت نیست و عرضه بلیت بدون افتتاح حساب و دریافت کارت هواداری قابل انجام خواهد بود. هر چند امیدواریم هواداران با دریافت کارت بانکی-هواداری که مثل دریافت هر کارت بانکی دیگری است و آنها را متحمل هزینه اضافه نمی‌کند، ضمن حمایت مضاعف از تیم محبوب خود، از مزایای آن نیز بهره‌مند شوند.

نظر شما