از علاقه من به پرسپولیس کم نمی‌شود؛

واکنش درخشان به شعار هواداران پرسپولیس/ آن‌ها مرا نمی‌شناسند!

۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۳:۰۰:۰۶
کد خبر: ۶۲۸۲۶۷
واکنش درخشان به شعار هواداران پرسپولیس/ آن‌ها مرا نمی‌شناسند!
سرمربی تیم نفت گفت: ما در دورانی بازی می‌کردیم که شاید بیش از 90درصد این تماشاگران هیچ تصوری از آن ندارند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در جریان بازی پرسپولیس مقابل نفت تهران، هواداران پرسپولیس شعارهایی را علیه حمید درخشان و در جهت حمایت از علی کریمی سر دادند.

سرمربی نفت در این خصوص به خبرنگار برنا گفت: ازاین شعارها اصلا ناراحت نیستم و گله‌ای ندارم. بسیاری از افرادی که اکنون در ورزشگاه حاضر می‌شوند بازی مرا ندیده‌اند و هیچ خاطره‌ای از من ندارند. آن‌ها نمی‌دانند که من لب خط 3-4 نفر را دریبل می‌زدم و به سمت دروازه حریف حمله می‌کردم. آن‌ها ندیده‌اند که دقیقه 88 در همین ورزشگاه آزادی دروازه الاتحاد را با پیراهن پرسپولیس باز کردم. آن‌ها ندیده‌اند که من و امثال من چقدر برای پرسپولیس زحمت کشیدیم و گل زدیم. اکنون کسی از بهزادی یادی نمی‌کند، من که جای خود دارم!

درخشان در ادامه گفت: شاید هوادار امروز پرسپولیس تمام خاطرات خوبش از علی کریمی است اما گله من از آن هوادارانی است که سن و سالی دارند آن روزها من و امثال من را تشویق می‌کردند. با گل‌های ما خوشحال می‌شدند و از ما امضا می‌گرفتند اما امروز روی سکوها علیه ما شعار می‌دهند. شاید بهتر بود که قدیمی‌ها به جوانترها یادآور می‌شدند درخشان هم پیشکسوت این تیم و باشگاه بوده است. این وظیفه قدیمی‌ترهاست که گذشته‌های پرسپولیس را به جوان‌ها نشان دهند. آن‌ها تقصیری ندارند. ما در دورانی بازی می‌کردیم که شاید بیش از 90درصد این تماشاگران هیچ تصوری از آن ندارند.

مهاجم اسبق تیم ملی و پرسپولیس گفت: با اینحال هیچ وقت از علاقه من به پرسپولیس کم نمی‌شود و به تمام این هواداران عشق می‌ورزم که اینگونه و بدون توقع حامی تیمشان هستند و امیدوارم روز دربی هم با حضور پرشور آن‌ها برد شیرین و دلچسب دیگری برای تیم محبوب ما رقم بخورد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز