با پایان رقابت‌های گروه اول و دوم لیگ جام جهانی؛

۴چهار تیم صعودکننده به مرحله یک‌چهارم نهایی معرفی شدند

۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۵:۲۱:۲۸
کد خبر: ۶۲۸۳۸۳
۴چهار تیم صعودکننده به مرحله یک‌چهارم نهایی معرفی شدند
با پایان مبارزات مرحله مقدماتی گروه اول و گروه دوم نخستین دوره لیگ به شیوه جام جهانی، 4 تیم دانشگاه آزاد اسلامی، هیات تکواندو البرز، هیات تکواندو شمال‌شرق و کلینیک بهبود کرج راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نخستین دوره رقابت‌های لیگ به شیوه جام جهانی (تیمی 5 نفره) در رده‌سنی جوانان و بزرگسالان یادواره شهید "روزبه هلیسایی" (شهید تکواندوکار مدافع حرم) با حضور 12 تیم در سه مرحله مقدماتی، نیمه نهایی و فینال برگزار می‌شود.این رقابت‌ها از امروز (دوشنبه) با حضور 150 هوگوپوش در قالب 12 تیم در 4 گروه به مدت دو روز در فدراسیون تکواندو در حال پیگیری است.

در مرحله مقدماتی رقابت ها، تیم های هیات تکواندو البرز، تعاونی انقلاب شهریار و هیات تکواندو شمال شرق در گروه اول و کلینیک بهبود کرج و دانشگاه آزاد اسلامی در گروه دوم رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که در پایان 4 تیم صعودکننده از این دو گروه به مرحله یک‌چهارم نهایی معرفی شدند.

در این مرحله 4 تیم دانشگاه آزاد اسلامی، هیات تکواندو البرز، هیات تکواندو شمال‌شرق و کلینیک بهبود کرج به مصاف یکدیگر می‌روند تا صعودکنندگان به نیمه نهایی مشخص شوند.

برنامه رقابت‌ها به شرح ذیل است:

هیات تکواندو البرز - دانشگاه آزاد اسلامی
کلینیک بهبد کرج - هیات تکواندو شمال‌شرق

گفتنی است، مرحله نیمه نهایی این دوره از مسابقات روز پانزدهم آبان‌ماه با حضور 4 تیم راه یافته به این مرحله برگزار می شود تا قهرمان این دوره از رقابت‌ها مشخص شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز