بازیکنان نباید فراموش کنند که الگوی جوانان به شمار می‌روند؛

شاهرودی: در دربی ۸۵ کفه ترازو به نفع پرسپولیس سنگین‌تر است/ هم‌تیمی‌هایی داشتم که سیگار می‌کشیدند!

۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۰۵:۰۰:۰۰
کد خبر: ۶۲۸۴۴۴
شاهرودی: در دربی ۸۵ کفه ترازو به نفع پرسپولیس سنگین‌تر است/  هم‌تیمی‌هایی داشتم که سیگار می‌کشیدند!
بازیکن پیشین تیم پرسپولیس گفت: دربی همیشه حساس بوده و خواهد بود

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رضا شاهرودی پیشکسوت پرسپولیس درباره بازی پرسپولیس مقابل نفت، به خبرنگار برنا گفت: در نیمه نخست پرسپولیس بنا به دلایل زیادی نتوانست بازی همیشگی خود را انجام دهد و نفت با ارائه یک بازی بسته  قصد داشت به هر شکل ممکن مسابقه را به وقت اضافی و پنالتی بکشد اما در نیمه دوم سرخپوشان موفق شدند با یک بازی مالکانه و تهاجمی فشار بیشتری به دروازه حریف بیاورند و بازی را به سود خود به پایان ببرند.

مدافع تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 98 فرانسه، درباره ارزیابی اش از دربی 85 گفت: دربی همیشه حساس بوده و خواهد بود، نتیجه این بازی برای میلیون ها نفر اهمیت زیادی دارد و از این رو حساسیت همواره بر این بازی سایه می افکند اما درباره دربی 85 فکر می کنم برای نخستین بار است که دو تیم همزمان از مربیان خارجی استفاده می کنند و در این میان تجربه برانکو در دربی می تواند کفه ترازو را به نفع پرسپولیس سنگین تر کند. من امیدوارم  پرسپولیس برنده این بازی باشد و بچه ها پنجشنبه بتوانند دل هواداران را شاد کنند، من فکر می کنم این بازی 2بر1 به صعود پرسپولیس تمام شود.

کاپیتان اسبق پرسپولیس درباره موضوع قلیان کشیدن بازیکنان گفت: بازیکنان نباید فراموش کنند که الگوی جوانان به شمار می روند و سیگار و قلیان علاوه بر مضراتی که برایشان و نحوه بازی آنها دارد، به لحاظ اجتماعی جایگاه آنها را تحت تاثیر قرار می دهد، مصرف سیگار در بین فوتبالیست‌های خارجی هم وجود دارد، من زمانی که در چین و ترکیه بازی می‌کردم هم‌تیمی‌هایی داشتم که سیگار می‌کشیدندوآنها هیچ‌وقت در محافل عمومی اقدام به چنین کاری نمی‌کردند چون برای طرفداران‌شان الگو بودند و نمی‌خواستند وجهه اجتماعی‌شان خراب شود. مصرف دخانیات در فرهنگ اسلامی ما قابل پذیرش نیست.

بخش پایانی صحبت های شاهرودی درباره آینده پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی بود، او در این رابطه خاطرنشان کرد: بنده از ابتدای فصل گفتم پرسپولیس در این فصل هم یک سروگردن از تیم‌های دیگر بالاتر است و بخت اول قهرمانی در این 2جام است و اگر مشکل خاصی پیش نیاید امسال هم پرسپولیس قهرمان می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز