با اعلام کمیته انضباطی؛

مهدی رحمتی دو جلسه محروم شد!

۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۱۰:۱۵:۳۶
کد خبر: ۶۲۹۴۹۸
مهدی رحمتی دو جلسه محروم شد!
کمیته انضباطی آرای خود را درخصوص تیم های فوتبال صادر کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم های شهرداری تبریز و نفت مسجد سلیمان برگزار و از سوی هوشنگ مرادی، مربی تیم شهرداری تبریز تخلفاتی مبنی بر درگیری با کادر فنی تیم مقابل که منجر به اخراجش شد، صورت گرفت. وی به یک جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

*مسابقه تیم های خونه به خونه بابل و ماشین سازی تبریز در حالی برگزار شد که تیم خونه به خونه بابل به دلیل فحاشی تماشاگرانش به تیم مقابل و داور بازی به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

*مهدی رحمتی، پزشکیار ورزشگاه حافظیه شیراز در دیدار دو تیم آینده سازان برق جدید شیراز و بادران تهران به دلیل فحاشی به داور، به مدت دو جلسه از حضور در ورزشگاه محروم است و باید 10 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

*دیدار تیم های صبای قم و راه آهن تهران برگزار و از سوی حمیدرضا شهباز پور، مدیر رسانه ای تیم صبای قم تخلفاتی مبنی بر اعتراض به داور بازی که منجر به اخراجش شد، رخ داد. وی به توبیخ کتبی و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

امیر ابوالحسنی، بازیکن تیم صبای قم نیز بعد از پایان مسابقه در مقابل نیمکت تیم حریف مرتکب رفتار زننده شد. وی به یک جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است.

تیم صبای قم بخاطر اعتراض مسئولین تیم که سبب وقفه در بازی شد باید 30 میلیون ریال جریمه نقدی و به دلیل داشتن 5 بازیکن اخطاری مبلغ 30 میلیون ریال و در مجموع 60 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

همچنین محسن بیاتی نیا، سرمربی تیم راه آهن تهران به دلیل اعتراض به داور که منجر به اخراجش شد، با توبیخ کتبی کمیته انضباطی مواجه شد.

صابر خوشنام، بازکن تیم راه آهن نیز به دلیل اهانت به داور مسابقه  بعد از پایان بازی با کارت قرمز مواجه شد. وی یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 10 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

کلیه آرای فوق قطعی است. 

نظر شما