داور دربی تجربه کمی داشت؛

ابراهیمی: می‌توانستیم پرسپولیس را مغوب کنیم

۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۱۹:۴۷:۴۷
کد خبر: ۶۲۹۶۵۷
ابراهیمی: می‌توانستیم پرسپولیس را مغوب کنیم
هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: بازی خوبی برابر پرسپولیس ارائه کردیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، امید ابراهیمی پس از شکست تیمش برابر پرسپولیس  گفت: نمایش خوبی داشتیم و حتی می توانستیم در دقایق ابتدایی به گل هم دست پیدا کنیم. تا پایان چند موقعیت خوب داشتیم اما  قرار نبود توپ هایمان به گل تبدیل شود. قرمزپوشان همانند ما جنگیدند و تلاش زیادی برای موفقیت شان داشتند من این پیروزی را به آنها تبریک می گویم اما باید بپذیریم که پنالتی ۵۰-۵۰ است. شاید اگر حسینی به سمت راست دروازه می آمد ضربه را می گرفت و پرسپولیس الان پیروز میدان نبود.

هافبک استقلال درخصوص قضاوت بیژن حیدری گفت: نمی دانم در این مورد چه بگویم متاسفانه او کم تجربه بود و در حد قضاوت این دیدار نبود. سوت های پی در پی اش بازی را از جریان می انداخت و حتی در اواخر بازی هم دیدیم با چند اشتباه جو بازی را به هم ریخت و ما نتوانستیم تمرکز داشته باشیم و موقعیت هایمان را به گل تبدیل کنیم.

ابراهیمی در پاسخ به این سوال که آیا استقلال می تواند نتایج ضعیف گذشته را جبران کند، گفت: می دانم کار سختی در پیش داریم و باید روزهای سختی را هم سپری کنیم شاید تعطیلاتی که پیش رو باشد کمک موثر به ما کند تا بتوانیم به آمادگی کامل برسیم اما هیچ قول غیرواقعی به هواداران نمی دهیم اما تلاش می کنیم تا بتوانیم هفته های بعد را با پیروزی به پایان برسانیم.

هافبک استقلال خاطرنشان کرد: از تمام هواداران عذرخواهی می کنم آنها سنگ تمام گذاشتند، حتی پایان بازی هم ما را تشویق کردند و این چیزی جز شرمندگی برای ما نگذاشت اما هر آنچه داریم در توان خواهیم گذاشت تا بتوانیم در آینده با پیروزی مقابل حریفان دل آنها را شاد کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز