سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر:

نسبت به ریو حدود ۵۰ درصد تغییر داشتیم/ امیدوارم قهرمان شویم

۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۴:۳۱:۰۴
کد خبر: ۶۲۹۸۱۸
نسبت به ریو حدود ۵۰ درصد تغییر داشتیم/ امیدوارم قهرمان شویم
سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان گفت: رقبای اصلی ما تیم های چین و ژاپن بودند که دیروز با نتیجه مناسبی از سد چین گذشتیم و امروز هم برابر ژاپن به نتیجه 80 بر 76 پیروز میدان شدیم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمدرضا دستیار گفت: بچه های مااز آمادگی بالایی برخوردار هستند و قرعه ما در مرحله گروهی با توجه به آمادگی بالا و مناسب بازیکنان، این دوره از مسابقات تا بدین جا بیشتر به یک تورنمنت تدارکاتی شبیه بود تا مسابقه.

او با اشاره به شکست تیم های عربستان، تایلند و نیوزیلند در مرحله گروهی گفت: رقبای اصلی ما تیم های چین و ژاپن بودند که دیروز با نتیجه مناسبی از سد چین گذشتیم و امروز هم در برابر ژاپن به نتیجه 80 بر 76 پیروز میدان شدیم.

او گفت: تیم ما نسبت به رقابت های المپیک ریو حدود 50 درصد تغییر پیدا کرده است به طوری که 6 بازیکن جدید داریم و امیدواریم به خواست هایمان برسیم.

دستیار با اشاره به اینکه دیروز سهمیه ورود به مسابقات جهانی 2018 آلمان را به دست آوردیم، گفت: در دور قبل، تیم ما به عنوان نایب قهرمانی رسید و این دوره امیدوارم عنوان قهرمانی را با خود به ایران ببریم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان افزود: از ابتدای مرداد سال 96 با حضور 24 ورزشکار، اردوهای تیم ملی را شروع کردیم و 4 مرحله اردوی آمادگی تیم ملی را در تهران و اصفهان در کمپ فدراسیون جانبازان و معلولان برگزار کردیم و در نهایت 12 نفر اصلی انتخاب شدند.

او گفت: اکنون تیم شرایط مناسبی دارد و امیدواریم در آخرین بازی در مقابل تیم استرالیا پیروز میدان باشیم.

ایران برای کسب عنوان قهرمانی این مسابقات فردا شنبه ساعت 14 به وقت تهران با استرالیا بازی می کند.

این مسابقات با حضور 14 تیم در بخش مردان و چهار تیم در بخش بانوان از یکم آبان آغاز شده است و تا ششم آبان ماه در شهر پکن ادامه دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز