سایپا-پرسپولیس؛

دوئل شهریار و پروفسور در شرق تهران/ خودروسازان طلسم‌شکنی می‌کنند؟!

۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۰۸:۴۷:۲۰
کد خبر: ۶۳۰۸۱۲
دوئل شهریار و پروفسور در شرق تهران/ خودروسازان طلسم‌شکنی می‌کنند؟!
تیم های فوتبال سایپا و پرسپولیس فردا در هفته یازدهم لیگ برتر در ورزشگاه تختی به مصاف هم می روند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم های فوتبال سایپا تهران و پرسپولیس تهران فردا در هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر از ساعت 15 در ورزشگاه تختی به مصاف هم می روند.

پرسپولیس که با پشتوانه برد پنجشنبه شب در دربی پا به این دیدار می‌گذارد باید مقابل انگیزه بالای بازیکنان جوان سایپا و سرمربی پرسپولیسی‌شان علی دایی قرار بگیرد. پرسپولیس که در حال حاضر با یک بازی کمتر و با دو اختلاف امتیاز نسبت به پارس جنوبی جم در رده دوم جدول رده بندی قرار گرفته، امیدوار است تا به نتیجه مورد نظر خود برسد.

برانکو به جز طارمی، احمدزاده و نوراللهی که نمی‌تواند پرسپولیس را در لیگ برتر همراهی کند، تمام بازیکنانش را در اختیار دارد. البته در تمرین شجاع خلیل زاده با مصدومیتی از ناحیه مچ پا مواجه شد که به نظر می‌تواند در بازی با سایپا حضور داشته باشد.

نکته جالبی که درباره سایپا رده ششمی وجود دارد این است که آنها در 6 هفته اخیر نتوانستند پیروز از زمین بازی بیرون بیایند و تنها چهار امتیاز کسب کردند. علی دایی سرمربی سایپا اعتقاد دارد که در این دیدارها اشتباهات داوری بیشترین تاثیر را در عدم پیروزی شاگردانش داشته است. سایپا در حال حاضر چهارده امتیازی است و در صورت پیروزی در این دیدار می‌تواند تا رده چهارم جدول رده بندی صعود کند. اگر سایپا شکست بخورد ممکن است چهار تا پنج رده در جدول رده بندی سقوط کند.

سایپا تهران – پرسپولیس- ورزشگاه تختی تهران- ساعت 15‏

داوران: محمدحسین زاهدی‌فرد – سعید قاسمی – سجاد طوری – علی بای

ناظر: حسین عسگری

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز